Zobrazeno 1 - 10
of 32
pro vyhledávání: '"Situ‐LaCasse, Elaine H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
FISHER, JOSEPH, VISCUSI, REBECCA, RATESIC, ADAM, JOHNSTONE, CAMERON, KELLEY, ROSS, TEGETHOFF, ANGELA M, BATES, JESSICA, SITU-LACASSE, ELAINE H, ADAMAS-RAPPAPORT, WILLIAM J, AMINI, RICHARD
Publikováno v:
Journal of Advances in Medical Education and Professionalism, Vol 6, Iss 1, Pp 1-5 (2018)
Journal of Advances in Medical Education & Professionalism
Journal of Advances in Medical Education & Professionalism
Introduction: Medical students’ ability to learn clinical procedures and competently apply these skills is an essential component of medical education. Complex skills with limited opportunity for practice have been shown to degrade without continue
Autor:
Tucker, Ryan V., Peterson, William J., Mink, Jennifer T., Taylor, Lindsay A., Leech, Stephen J., Nagdev, Arun D., Leo, Megan, Liu, Rachel, Stolz, Lori A., Kessler, Ross, Boulger, Creagh T., Situ-LaCasse, Elaine H., Avila, Jacob O., Huang, Robert
Publikováno v:
AEM Education & Training; Jul2021, Vol. 5 Issue 3, p1-7, 7p
Autor:
Panebianco, Nova L., Liu, Rachel B., Alerhand, Stephen, Au, Arthur K., Bailitz, John, Chiem, Alan T., Damewood, Sara C., Friedman, Lucas, Gottlieb, Michael, Lema, Penelope C., Lewiss, Resa E., Lin, Judy, Lin, Maya, Liang Liu, E., Magee, Mark A., Nelson, Mathew J., Sajed, Dana, Situ‐LaCasse, Elaine H., Stolz, Lori, Chan, Teresa
Publikováno v:
AEM Education & Training; Oct2020, Vol. 4 Issue 4, p438-442, 5p
Autor:
Acuña, Josie, Stolz, Uwe, Stolz, Lori A., Situ‐LaCasse, Elaine H., Bell, Gregory, Berkeley, Ross P., Boyd, Jeremy S., Castle, David, Carmody, Kristin, Fong, Tiffany, Grewal, Ekjot, Jones, Robert, Hilberts, SueLin, Kanter, Carolyn, Kelley, Kenneth, Leetch, Stephen J., Pazderka, Philip, Shaver, Erica, Stowell, Jeffrey R., Josephson, Elaine B.
Publikováno v:
AEM Education & Training; Apr2020, Vol. 4 Issue 2, p94-102, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Amini, Richard1 (AUTHOR) richardamini@gmail.com, Camacho, Luis D2 (AUTHOR), Valenzuela, Josephine1 (AUTHOR), Ringleberg, Jeannie K1 (AUTHOR), Patanwala, Asad E3 (AUTHOR), Stearns, Jack4 (AUTHOR), Situ-LaCasse, Elaine H1 (AUTHOR), Acuña, Josie1 (AUTHOR), Adhikari, Srikar1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Medical Education & Curricular Development. 11/19/2019, Vol. 6, pN.PAG-N.PAG. 1p.
Autor:
Dehon E; University of Mississippi Medical Center, Department of Emergency Medicine, Jackson, Mississippi., Zachrison KS; Massachusetts General Hospital, Department of Emergency Medicine, Boston, Massachusetts., Peltzer-Jones J; Henry Ford Health System, Department of Emergency Medicine, Detroit, Michigan., Tabatabai RR; Keck School of Medicine of USC, Department of Emergency Medicine, Los Angeles, California., Clair E; University of Mississippi Medical Center, Department of Emergency Medicine, Jackson, Mississippi., Puskarich MA; Hennepin Healthcare, Department of Emergency Medicine, Minneapolis, Minnesota., Ondeyka A; Inspira Health Network, Department of Emergency Medicine, Vineland, New Jersey., Dixon-Gordon K; University of Massachusetts, Psychological and Brain Sciences, Amherst, Massachusetts., Walter LA; University of Alabama at Birmingham, Department of Emergency Medicine, Birmingham, Alabama., Situ-LaCasse EH; Banner University Medical Center - Tucson, Department of Emergency Medicine, Tucson, Arizona., Fix ML; University of Utah School of Medicine, Department of Emergency Medicine, Salt Lake City, Utah.
Publikováno v:
The western journal of emergency medicine [West J Emerg Med] 2022 Mar 03; Vol. 23 (2), pp. 291. Date of Electronic Publication: 2022 Mar 03.