Zobrazeno 1 - 10
of 129
pro vyhledávání: '"Sitomer, A."'
Using social network analysis to develop relational expertise for an instructional change initiative
Publikováno v:
International Journal of STEM Education, Vol 6, Iss 1, Pp 1-12 (2019)
Abstract Background Change leaders (faculty, administrators, and/or external stakeholders) need to develop relational expertise, recognizing the perspectives of others, to enable emergent, systemic change. We describe how change leaders of a grant-fu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/57a370c274b54854afdf653391816c8d
Autor:
Ackerman, Joshua, Barrett, Daniel W., Killeen, Peter R., Maner, Jon K., Rennaker, Robert, Sitomer, Matthew T., Sundie, Jill
Publikováno v:
Behavior and Philosophy, 2003 Jan 01. 31, 195-201.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/27759459
Publikováno v:
INSIGHT. 22:28-33
Autor:
Luthar, R. S., McCravy, Edwin P., Rabinowitz, Stanley, Rao, D. Rameswar, Klamkin, Murray S., Wulczyn, Gregory, Bankoff, Leon, Dubson, Ronald, Kohler, Alfred, Wilkins,, Ernest, Rubenfeld, Rina, Carlitz, L., Tiner, John Hudson, Hunter, J. A. H., Marshall, Arthur, Kumar, Shiv, Nirmal, Miss, Starke, E. P., Demir, Huseyin, Greening, M. G., Parker, F. D., Meyer,, Carl D., Oman, John, Kinkade, Emmett D., Page, Warren, Schmeichel, E. F., Sitomer, Harry, Spital, Sid, Hatcher, Robert S., Ziegenfus, Charles, Trigg, Charles W., Wilson, Stephen E., Papp, Frank J., Schaumberger, Norman, Gibbs, Richard A.
Publikováno v:
Mathematics Magazine, 1971 Mar 01. 44(2), 105-101.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2688929
Autor:
Tiner, John Hudson, Marshall, Arthur, Demir, Huseyin, Parker, F. D., Rabinowitz, Stanley, Page, Warren, Sitomer, Harry, Duncan, Dewey C., Wilke, Kenneth M., Bankoff, Leon, Thomas, Paul D., Ringenberg, Lawrence A., Srinivasan, S., Goldberg, Michael, Cerimele, B. J., Brown,, J. L., Schwartz, Benjamin L., Klamkin, Murray S., Morduchow, Morris, Carlitz, L., Seiler, James G., Trigg, Charles W., Conrad, Steven R., Spital, Sidney, Meyers, Leroy F., Schaumberger, Norman, Howell, John, Schmeichel, E. F., Just, Erwin
Publikováno v:
Mathematics Magazine, 1970 May 01. 43(3), 165-124.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/2688403
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
FIE
The nature of teaching evaluation is, more often than not, determined primarily by the results of surveys based on students' evaluation and, sometimes, peer evaluation ratings. However, previous work has highlighted that in most cases student evaluat
Autor:
Milo Koretsky, Jana Bouwma-Gearhart, Shane Brown, Thomas Dick, Susie Brubaker-Cole, Ann Sitomer, Kathleen Quardokus Fisher, Christina Smith, John Ivanovitch, Julie Risien, Lori Kayes, Devon Quick
Publikováno v:
2016 ASEE Annual Conference & Exposition Proceedings.