Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Site Coordinator"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Physical Therapy Education. 34:59-66
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
J Appl Gerontol
“Testing Tele-Savvy” was a three-arm randomized controlled trial that recruited participants from four National Institute on Aging (NIA)–funded Alzheimer’s Disease Centers with Emory University serving as the coordinating center. The enrollme
Publikováno v:
PLoS ONE, Vol 16, Iss 5, p e0251112 (2021)
PLoS ONE
PLoS ONE
Introduction The BC Centre for Disease Control implemented the Facility Overdose Response Box (FORB) program December 1st, 2016 to train and support non-healthcare service providers who may respond to an overdose in the workplace. The program aims to
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sydney Klein, Cynthia Ervin, McCamy Holloway, Elizabeth Aimone, L. Suzanne Goodell, Lindsay A. Tanskey
Publikováno v:
Journal of Nutrition Education and Behavior. 51:S101
Background The Summer Food Service Program (SFSP) provides free meals to youth during the summer months. Open meal sites are particularly important for addressing food insecurity, because they are located in low-income areas and meals are available t
Autor:
Rick VanDeWeghe, Kelli Varney
Publikováno v:
Phi Delta Kappan. 88:282-286
For six years, teachers in a study group at a Denver inner-city middle school have enjoyed intellectual stimulation, collegiality, and professional growth. Mr. VanDeWeghe and Ms. Varney present the success of the endeavor as proof that teachers are m