Zobrazeno 1 - 10
of 196
pro vyhledávání: '"Sisson Stephen D"'
Autor:
Li, Lucy X., Lin, Jessica S., Tackett, Sean, Bertram, Amanda, Sisson, Stephen D., Rastegar, Darius, Buresh, Megan E.
Publikováno v:
In American Journal of Medicine Open December 2024 12
Publikováno v:
BMC Nephrology, Vol 13, Iss 1, p 126 (2012)
Abstract Background Early recognition and management of chronic kidney disease (CKD) are associated with better outcomes. Internal medicine residency should prepare physicians to diagnose and manage CKD. Methods To examine whether residency training
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9771450085de473aa2da296f2efbf444
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 12, Iss 1, p 55 (2012)
Abstract Background Online medical education curricula offer new tools to teach and evaluate learners. The effect on educational outcomes of using learner feedback to guide curricular revision for online learning is unknown. Methods In this study, qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6b04ed3c66ea41b79533a6eb5b190ed4
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 11, Iss 1, p 30 (2011)
Abstract Background Several residency program characteristics have been suggested as measures of program quality, but associations between these measures are unknown. We set out to determine associations between these potential measures of program qu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/d7311c38ec2c4e09b5c8beccf6200888
Autor:
Kanchanaraksa Sukon, Sisson Stephen D, Aggarwal Amita, Bhan Anant, Ali Joseph, Taylor Holly, Kass Nancy, Gupte Nikhil, Aggarwal Rakesh, McKenzie-White Jane, McGready John, Miotti Paolo, Bollinger Robert C
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 11, Iss 1, p 37 (2011)
Abstract Background Distance learning may be useful for building health research capacity. However, evidence that it can improve knowledge and skills in health research, particularly in resource-poor settings, is limited. We compared the impact and a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3a86fd46db2467b9055c9e5ec905570
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 10, Iss 1, p 30 (2010)
Abstract Background The Internet provides a means of disseminating medical education curricula, allowing institutions to share educational resources. Much of what is published online is poorly planned, does not meet learners' needs, or is out of date
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a16bf9226faa466f884a4e22baae62b7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hasselfeld, Brian W., Links, Anne R., Claus, Lauren E., Canino, Rebecca, Sisson, Stephen D., Hughes, Helen K.
Publikováno v:
Telemedicine & e-Health; Nov2023, Vol. 29 Issue 11, p1696-1704, 9p