Zobrazeno 1 - 10
of 26
pro vyhledávání: '"Siringoringo, Hotniar"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Marketing Intelligence & Planning, 2014, Vol. 32, Issue 5, pp. 616-629.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/MIP-04-2013-0073
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 28 June 2013 81:411-415
Autor:
Siringoringo, Hotniar
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 28 June 2013 81:195-199
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 28 June 2013 81:212-216
Publikováno v:
In Procedia - Social and Behavioral Sciences 28 June 2013 81:40-44
Publikováno v:
International Journal of Electronic Finance; 2023, Vol. 12 Issue: 4 p337-349, 13p
Publikováno v:
International Journal of Logistics Systems and Management; 2023, Vol. 45 Issue: 1 p50-66, 17p
Publikováno v:
International Journal of Business Information Systems; 2023, Vol. 42 Issue: 1 p43-71, 29p
Determinant and the consequence of advertising scepticism: a case of popular brand of instant noodle
Publikováno v:
International Journal of Business Excellence; 2023, Vol. 29 Issue: 3 p372-389, 18p