Zobrazeno 1 - 10
of 182
pro vyhledávání: '"Siregar M"'
Autor:
Zagloel, Teuku Yuri M.1 maryadi.tirtana01@ui.ac.id, Siregar, M. Tirtana1,2, Hidayatno, Akhmad1, Setiawan, Andri D.1
Publikováno v:
Cogent Business & Management. 2024, Vol. 11 Issue 1, p1-34. 34p.
Autor:
Isah, Ahmad, Yakubu, Usman A., Kankarofi, Rabiu H., Sulaiman, Ibrahim M., Kartolo, Rahmat, Nursyam, Siti Hajarianti, Rafidah, Rafidah, Ramadhani, Ovy Rizki, Dongoran, Rahmat Afandi, Maryani, Halimatul, Rahmadany, Rahmadany, Siregar, M. Taufik, Lubis, Muhammad Ridwan
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 2024, Vol. 2867 Issue 1, p1-9, 9p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Siregar, M. Ridha, Siregar, Muhammad Ilhamsyah, Saputra, Jumadil, Muzammil, Abdul, Muhammad, Zikri
Publikováno v:
Journal of Environmental Management and Tourism (JEMT). XII(06(54)):1603-1616
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1019628
Autor:
Kesuma, T. Meldi, Aiyub Kadir, M. Yakub, Siregar, M. Ridha, Halim, Hendra, Siregar, Muhammad Rizqi, Humaira, Radhia, Nisva, Raisa Ullya, Saddaq, Mizan, Maulana, M. Rizki
Publikováno v:
Journal of Legal & Cultural Analytics (JLCA); Aug2024, Vol. 3 Issue 3, p257-274, 18p
Fairtrade coffee and the path to prosperity: a study of smallholder farmers in Bener Meriah Regency.
Publikováno v:
IOP Conference Series: Earth & Environmental Science; 2024, Vol. 1356 Issue 1, p1-6, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Siregar, M. Tirtana, Kurdi, Musyarrafah Sulaiman, Kurdi, Muqarramah Sulaiman, Bauto, La Ode Monto, Meisarah, Fitria, Mahdiyah, Dede
Publikováno v:
AIP Conference Proceedings; 3/26/2024, Vol. 2927 Issue 1, p1-10, 10p
Publikováno v:
Eduvest: Journal Of Universal Studies; Mar2024, Vol. 4 Issue 3, p801-817, 17p
Publikováno v:
Jurnal Bisnis, Manajemen, dan Keuangan; Vol 3 No 3 (2022): Jurnal Bisnis, Manajemen, dan Keuangan; 823-837
This study aims toidetermine the impact of experiential marketing, product quality, and customer satisfaction on customer loyalty for Nike shoes users. iThe data collection method used a survey method with purposive sampling on a Likert scale. The ob