Zobrazeno 1 - 10
of 55
pro vyhledávání: '"Siracuse, Mark V."'
Publikováno v:
In Journal of the American Pharmacists Association July-August 2024 64(4)
Autor:
Waghmare, Prajakta H.1, Siracuse, Mark V.2 mvs31835@creighton.edu, Ohri, Linda K.3, Bramble, James D.2
Publikováno v:
Journal of American College Health. Oct2023, Vol. 71 Issue 7, p2244-2257. 14p. 2 Diagrams, 5 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Gleason, Brenda L. a, *, Siracuse, Mark V. b, Moniri, Nader H. c, Birnie, Christine R. d, Okamoto, Curtis T. e, Crouch, Michael A. f
Publikováno v:
In American Journal of Pharmaceutical Education 12 June 2013 77(5)
Autor:
Bramble, James D., Galt, Kim A., Siracuse, Mark V., Abbott, Amy A., Drincic, Andjela, Paschal, Karen A., Fuji, Kevin T.
Publikováno v:
Health Care Management Review, 2010 Jan 01. 35(1), 55-64.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44951492
Autor:
Gleason, Brenda L., Siracuse, Mark V., Moniri, Nader H., Birnie, Christine R., Okamoto, Curtis T., Crouch, Michael A.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objectives. To examine changes in preprofessional pharmacy curricular requirements and trends, and determine rationales for and implications of modifications. Methods. Prerequisite curricular requirements compiled between 2006 and 2011 from all docto
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/14388
Autor:
Gleason, Brenda L., Siracuse, Mark V., Moniri, Nader H., Birnie, Christine R., Okamoto, Curtis T., Crouch, Michael A.
Publikováno v:
ETSU Faculty Works.
Objectives. To examine changes in preprofessional pharmacy curricular requirements and trends, and determine rationales for and implications of modifications. Methods. Prerequisite curricular requirements compiled between 2006 and 2011 from all docto
Externí odkaz:
https://dc.etsu.edu/etsu-works/14919
Autor:
Galt, Kimberly A., Paschal, Karen A., Abbott, Amy, Drincic, Andjela, Siracuse, Mark V., Bramble, James D., Rule, Ann M.
Publikováno v:
Patient Safety and Health Care Management
Publikováno v:
In Research in Social and Administrative Pharmacy 2009 5(2):133-142
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.