Zobrazeno 1 - 10
of 127
pro vyhledávání: '"Siqueland, L."'
Autor:
Bögels, S.M., Siqueland, L.
Publikováno v:
Journal of the American Academy of Child and Adolescent Psychiatry, 45, 134-141. Elsevier Limited
Objective: A family cognitive-behavioral therapy for children and adolescents ages 8 to 18 years with clinical anxiety disorders was developed and evaluated. Method: Seventeen families were measured before and after waitlist, after treatment, and at
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::4952fd591ee8f9f2dd878ae6a5ede408
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/d5b030fa-19f8-4c28-bc28-bff15ea94204
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/d5b030fa-19f8-4c28-bc28-bff15ea94204
Autor:
Siqueland, L., Bögels, S.M.
Publikováno v:
Psychotherapy Bulletin, 41, 13-16
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::663c7f3d7f565db0f29759fa564f5a7b
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/90cb8295-6647-4fce-9e91-1d810053bac2
https://cris.maastrichtuniversity.nl/en/publications/90cb8295-6647-4fce-9e91-1d810053bac2
Autor:
Siqueland, L., Crits-Christoph, P., Barber, J. P., Stephen F Butler, Thase, M., Najavits, L., Onken, L. S.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
The role of therapist characteristics in therapy training was examined for 62 therapists in a multisite psychotherapy outcome study that included cognitive therapy (CT), supportive-expressive (SE) psychodynamic therapy, and individual drug counseling
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid_dedup__::9340e7eb5bb4b1486817c08510d76ee2
https://europepmc.org/articles/PMC3330597/
https://europepmc.org/articles/PMC3330597/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.