Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Siotou, E"'
Autor:
Nistor, Adina, Clemente-Gallardo, Jesus, Angelopoulos, Takis, Chodzinska, Karolina, Clemente Gallardo, Maria, Gozdzik, Agata, Gras-Velazquez, Agueda, Grizelj, A, Kolenberg, Katrien, Mitropoulou, Despoina, Micallef Gatt, AD, Tasiopoulou, E, Brunello, A, Echard, P, Arvaniti, V, Carroll, S, Cindea, N, Diamantopoulos, N, Duquenne, N, Edrisy, S, Ferguson, E, Galani, L, Glezou, K, Kameas, E, Kirmaci, H, Koliakou, I, Konomi, E, Kontopidi, E, Kulic, S, Lefkos, I, Nikoletakis, G, Siotou, E, Šimac, A, Sormani, F, Tramonti, M, Tsapara, M, Tsourlidaki, E, Vojinovic, M
The way science is approached in the classroom can be instrumental in dispelling negative stereotypes about science and scientific research in future generations. The present report looks at the Citizen Science approach as an opportunity to connect s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::15517bd0942ecc1099ddf0157a06cb57
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/637576
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/637576
Autor:
Jiménez Iglesias, M, Müller, J, Ruiz-Mallén, I, Kim, E, Cripps, E, Heras, M, Filipecki Martins, S, van Laar, M, Tramonti, M, Valenzuela-Zapata, A, Gras-Velázquez, A, Akue Da Silva, A, Alexopoulos, A, Baldursson, R, Bes, M, Benameur, Z, Bogner, FX, Cala, V, Ceuleers, E, Daras, D, Dochshanov, A, Giampaoli, D, Kırmacı, H, Kolenberg, Katrien, Martev, I, Ronsijn, S, Siotou, E, Tortosa, M, Vizzini, C
Gender aspects continue to play an important role in science education, conditioning study choices or shaping beliefs about one's own capacities and those of others. Performing arts based initiatives are on the forefront of innovative science educati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1131::2a6695d792e417e36dcb60243f2c3512
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/637577
https://lirias.kuleuven.be/handle/123456789/637577
Autor:
Jiménez Iglesias, M., Müller, Jörg, Ruiz Mallen, Isabel, Kim, E., Cripps, Ellie, Heras López, Maria, Filipecki Martins, S., van Laar, M., Tramonti, M., Valenzuela Zapata, A., Gras Velázquez, À., Akue Da Silva, A., Alexopoulos, A., Baldursson, Robert Hlynur, Bes García, Mireia, Benameur, Zakaria, Bogner, Franz X., Cala, V., Ceuleers, E., Daras, D., Dochshanov, A., Giampaoli, D., Kirmaci, H., Kolenberg, K., Martev, I., Ronsijn, S., Siotou, E., Tortosa, M., Vizzini, C.
Publikováno v:
O2, repositorio institucional de la UOC
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Universitat Oberta de Catalunya (UOC)
Recercat. Dipósit de la Recerca de Catalunya
instname
Gender aspects continue to play an important role in science education, conditioning study choices or shaping beliefs about one's own capacities and those of others. Performing arts based initiatives are on the forefront of innovative science educati
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::929c792bd963e5ec62b9f3e4661f9551
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Liposomal amphotericin B, voriconazole, and caspofungin are currently used for systemic and severe fungal infections. Patients with malignant diseases are treated with granulocyte-colony stimulating factor (G-CSF) for the recovery of granulocytes aft
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::221aeee9a764a502ba760f783d38c8af
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3088951
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3088951
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.