Zobrazeno 1 - 10
of 47
pro vyhledávání: '"Sins, P.H.M."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Is eerder gepubliceerd op de site van de Nederlandse Dalton Vereniging, 2021. april Onderzoek laat zien dat individuele prestatieverschillen een direct gevolg zijn van de hoeveelheid tijd besteed aan doelbewuste oefening. In dit onderzoek is bij 49 b
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::a808f665fe3037cc188cf982d00f6f56
https://resolver.saxion.nl/display_details/4F7A633D-0A89-4461-82B0B400E1F18210
https://resolver.saxion.nl/display_details/4F7A633D-0A89-4461-82B0B400E1F18210
Visiteurs hebben het regelmatig over een ‘gevoel’ als je een daltonschool binnenloopt. Ze zeggen de school ‘ademt dalton’. Maar wat is dat ‘gevoel’? Om welke kenmerken gaat het dan? En wanneer is een daltonschool nu eigenlijk een goede da
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::ef1a9dcf80e413569d15fbccb6e43c3b
https://resolver.saxion.nl/display_details/60B90D52-1B8A-4488-87F4EA3BD219C64E
https://resolver.saxion.nl/display_details/60B90D52-1B8A-4488-87F4EA3BD219C64E
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Gezien de huidige omvang van het daltononderwijs, is het opmerkelijk dat er weinig bekend is over de effecten van dit type onderwijs. Deze studie onderzoekt de verschillen tussen daltonbasisonderwijs en regulier basisonderwijs. Daltonbasisscholen bli
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::b83ae5de57643857292914a754634c1d
https://resolver.saxion.nl/display_details/1D274C83-32A8-48B8-9ECF78630DA8C546
https://resolver.saxion.nl/display_details/1D274C83-32A8-48B8-9ECF78630DA8C546
Publikováno v:
Paper presented at the biennial conference of the EARLI
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=narcis______::470c20865f8b062452f7479aac7e6628
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/37412
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/37412