Zobrazeno 1 - 10
of 132
pro vyhledávání: '"Siniard, Ashley"'
Autor:
Ianov, Lara, De Both, Matt, Chawla, Monica K., Rani, Asha, Kennedy, Andrew J., Piras, Ignazio, Day, Jeremy J., Siniard, Ashley, Kumar, Ashok, Sweatt, J. David, Barnes, Carol A., Huentelman, Matthew J., Foster, Thomas C.
The current study employed next-generation RNA sequencing to examine gene expression differences related to brain aging, cognitive decline, and hippocampal subfields. Young and aged rats were trained on a spatial episodic memory task. Hippocampal reg
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10150/626430
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/626430
http://arizona.openrepository.com/arizona/handle/10150/626430
Autor:
Gerald, Brittany, Ramsey, Keri, Belnap, Newell, Szelinger, Szabolcs, Siniard, Ashley L., Balak, Chris, Russell, Megan, Richholt, Ryan, De Both, Matt, Claasen, Ana M., Schrauwen, Isabelle, Huentelman, Matthew J., Craig, David W., Rangasamy, Sampathkumar, Narayanan, Vinodh
Publikováno v:
In Seminars in Pediatric Neurology July 2018 26:28-32
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.