Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Sinha, Sakshi"'
Autor:
Sinha, Sakshi
Introduction: Competency-based medical education (CBME) is a learner-centered outcomes-based approach. Competence by Design (CBD) is a hybrid time-based and outcomes-based CBME model that was adopted by all Royal College of Physicians and Surgeons of
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/11375/29877
Autor:
Sutaoney, Priya, Rai, Sachchida Nand, Sinha, Sakshi, Choudhary, Rachana, Gupta, A.K., Singh, Santosh Kumar, Banerjee, Paromita
Publikováno v:
In International Journal of Biological Macromolecules April 2024 264 Part 1
Autor:
Sutaoney, Priya, Akhand, Avantika, Meshram, Meenal, Sinha, Sakshi, Joshi, Veenu, Shahadat, Mohammad
Publikováno v:
In Biochemical Engineering Journal February 2024 202
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Nearest neighbor searching of large databases in high-dimensional spaces is inherently difficult due to the curse of dimensionality. A flavor of approximation is, therefore, necessary to practically solve the problem of nearest neighbor search. In th
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1804.06829
Autor:
Malakar, Shilpa, Gontor, Emmanuel Nuah, Dugbaye, Moses Y., Shah, Kamal, Sinha, Sakshi, Sutaoney, Priya, Chauhan, Nagendra Singh
Publikováno v:
Cancer Innovation; Apr2024, Vol. 3 Issue 2, p1-18, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sinha, Sakshi
Publikováno v:
The Western Conference on Science Education
Introduction: The Royal College of Physicians and Surgeons of Canada has shifted to a competency-based medical education (CBME) model that employs an outcomes-based learning approach for resident training with a focus on skills development, rather th
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1548::0fadf5b16eefa227c54f82091845fee4
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WSCETwentyTwentyThree/thurs-july-13/24
https://ir.lib.uwo.ca/wcse/WSCETwentyTwentyThree/thurs-july-13/24
Publikováno v:
Medical Science Educator; Feb2023, Vol. 33 Issue 1, p287-297, 11p