Zobrazeno 1 - 10
of 69
pro vyhledávání: '"Single-Session interventions"'
Autor:
Cameron A. Hecht, Samuel D. Gosling, Christopher J. Bryan, Jeremy P. Jamieson, Jared S. Murray, David S. Yeager
Publikováno v:
JCPP Advances, Vol 3, Iss 4, Pp n/a-n/a (2023)
Abstract Background Single‐session interventions have the potential to address young people's mental health needs at scale, but their effects are heterogeneous. We tested whether the mindset + supportive context hypothesis could help explain when i
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3aeaa35097274d19bee5c330b8055bea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Internet Interventions, Vol 27, Iss , Pp 100496- (2022)
Objective: Many adolescents struggle to access appropriate mental health care due to structural or psychological barriers. Although traditional barriers to participation (e.g., location, cost) are hypothetically reduced or removed in internet interve
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ac57b608dd8844a2b9a66642d54b6897
Publikováno v:
European Journal of Psychotraumatology, Vol 12, Iss 1 (2021)
Background: Experiencing a potentially traumatic event can put individuals at risk for both short-term and long-term mental health problems. While many psychological interventions exist for those who have experienced potentially traumatic events, the
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/15761723bde84b348423ecf1d0af5f87
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
We adapted key components of an evidence-based, multi-session, provider-delivered Romantic Competence workshop (Davila et al., 2021) into 3 single-session, 30-minute, online activities, collectively called “Project Relate." Project Relate is focuse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d0fd3f93c77cb280fcb61567b03f9afd