Zobrazeno 1 - 10
of 4 355
pro vyhledávání: '"Single Subject Design."'
Autor:
Youdin, Robert, author
Publikováno v:
Circuit Breaking : Using Neuroscience-Informed Psychotherapy to Treat Substance Abuse, 2023, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197575024.003.0006
Publikováno v:
NeuroImage, Vol 285, Iss , Pp 120489- (2024)
Important recent advances in the cognitive neuroscience of language have been made using functional localizers to demarcate language-selective regions in individual brains. Although single-subject localizers offer insights that are unavailable in cla
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1b01406b23d24629a48bf495ae9415b8
Publikováno v:
Journal of Educational Practice and Research, Vol 1, Iss 36, Pp 1-38 (2023)
Positive behavior support (PBS) has been widely emerged as an effective framework to support positive behaviors and address challenging behaviors. To effectively implement PBS, professional development is essential for teachers. However, research ind
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/af1cb87850b1494892fdc6e8ced51e34
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Jurnal Kajian Bimbingan dan Konseling, Vol 5, Iss 3, Pp 132-141 (2020)
Abstract: Procrastination is a problem that many students experience. This study aimed to investigate the effectiveness of cognitive behavior modification to reduce academic procrastination of high school students. To achieve this goal, this study us
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7ee834f0bb644001ae2c0a97d3ec191b
Autor:
Laura J. Pauls, Lisa M. D. Archibald
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 6 (2022)
Working memory training has been found to result in improvements on tasks similar to those involved in the training (near transfer) but show limited impact on everyday skills such as language or academic abilities (far transfer). Previous research ha
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8e4558aefd93417b99eef32374700744
Autor:
Auerbach, Charles, author
Publikováno v:
SSD for R : An R Package for Analyzing Single-Subject Data, 2021.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780197582756.003.0001