Zobrazeno 1 - 7
of 7
pro vyhledávání: '"Singing learning"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tatiana V. Panteleeva
Publikováno v:
Музыкальное искусство и образование, Vol 9, Iss 2, Pp 100-116 (2021)
The presented work is devoted to the disclosing the meaning of the liturgy singing in the context of an integrated approach to the study of the activities of Moscow theological schools (seminaries and academies) in the preparation of future clergy
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/84bf9650793d4d78ad2e1caa23f55d8d
Publikováno v:
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, Vol 18 (2021)
espanolAlgunos programas informaticos pueden ser utiles instrumentos para la evaluacion del profesorado y la autoevaluacion del alumnado de canto de grado profesional. El presente estudio pretende comprobar si los datos que emergen del analisis psico
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::4ec2ea2e33c9cb442868260fa2bce80d
https://hdl.handle.net/2454/41711
https://hdl.handle.net/2454/41711
Publikováno v:
Academica-e. Repositorio Institucional de la Universidad Pública de Navarra
instname
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical-RECIEM; Vol 18 (2021); 73-81
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical-RECIEM; Vol. 18 (2021); 73-81
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
instname
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical-RECIEM; Vol 18 (2021); 73-81
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical-RECIEM; Vol. 18 (2021); 73-81
Revistas Científicas Complutenses
Universidad Complutense de Madrid (UCM)
Some software can be useful tools for teacher evaluation and self-evaluation of professional singing students. The present study aims to verify whether the data emerging from the psychoacoustic analysis of these students’ recordings when they perfo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::be3f58f213fdbf381875192249822346
https://hdl.handle.net/2454/41711
https://hdl.handle.net/2454/41711
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Bailey, David J.
Publikováno v:
Connect to online resource - MSU authorized users.
Thesis (Ph. D.)--Michigan State University. Dept. of Psychology, 2006.
Title from PDF t.p. (viewed on Nov. 20, 2008) Includes bibliographical references (p. 175-190). Also issued in print.
Title from PDF t.p. (viewed on Nov. 20, 2008) Includes bibliographical references (p. 175-190). Also issued in print.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.