Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Singh, Evonne"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Singh, Evonne.
This research is a case study investigating how students respond to formative assessment feedback. The study centres around gathering and analysing data on the way in which students perceive and interact with assignment feedback when it is provided t
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10413/2455
Publikováno v:
Innovations in Education & Teaching International. Oct2022, Vol. 59 Issue 5, p499-510. 12p. 2 Charts.
Publikováno v:
South African Journal of Clinical Nutrition; Apr2024, Vol. 37 Issue 1, p30-37, 8p
Autor:
Singh, Shivneta, Naicker, Ashika, Grobbelaar, Heleen, Singh, Evonne Shanita, Spiegelman, Donna, Shrestha, Archana
Publikováno v:
International Journal of Environmental Research & Public Health; Apr2024, Vol. 21 Issue 4, p389, 12p
Publikováno v:
Methods & Protocols; Apr2024, Vol. 7 Issue 2, p21, 13p
Autor:
Naicker, Ashika1 ashikan@dut.ac.za, Singh, Evonne1 evonnes@dut.ac.za
Publikováno v:
African Journal of Inter/Multidisciplinary Studies. 2022, Issue 1, p68-83. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.