Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Singer, Katharina"'
Autor:
Tiedt, Steffen, Singer, Katharina, Noerenberg, Daniel, Bauer, Helen, Pinilla, Severin, Weckbach, Ludwig T., Alig, Stefan K.
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung, Vol 30, Iss 1, p Doc9 (2013)
[english] Purpose: Blogging is an increasingly popular method of sharing and reflecting on experiences of medical students in the World Wide Web with a potentially global learning community. The authors are not aware of studies that specifically exam
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/df7b8568c6e2485aa4924afea594fd74
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pinilla, Severin, Weckbach, Ludwig T., Alig, Stefan K., Bauer, Helen, Noerenberg, Daniel, Singer, Katharina, Tiedt, Steffen
Publikováno v:
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung; VOL: 30; DOC9 /20130221/
Pinilla, Severin; Weckbach, Ludwig T.; Alig, Stefan K.; Bauer, Helen; Noerenberg, Daniel; Singer, Katharina; Tiedt, Steffen (2013). Blogging Medical Students: A Qualitative Analysis. GMS Zeitschrift für medizinische Ausbildung, 30(1) German Medical Science 10.3205/zma000852
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung
Pinilla, Severin; Weckbach, Ludwig T.; Alig, Stefan K.; Bauer, Helen; Noerenberg, Daniel; Singer, Katharina; Tiedt, Steffen (2013). Blogging Medical Students: A Qualitative Analysis. GMS Zeitschrift für medizinische Ausbildung, 30(1) German Medical Science 10.3205/zma000852
GMS Zeitschrift für Medizinische Ausbildung
Purpose: Blogging is an increasingly popular method of sharing and reflecting on experiences of medical students in the World Wide Web with a potentially global learning community. The authors are not aware of studies that specifically examined blogs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Natchev, Nikolay, Heiss, Egon, Singer, Katharina, Kummer, Stefan, Salaberger, Dietmar, Weisgram, Josef
Publikováno v:
Contributions to Zoology; January 2011, Vol. 80 Issue: 2 p143-156, 14p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.