Zobrazeno 1 - 10
of 165
pro vyhledávání: '"Sinclair PM"'
Autor:
Sinclair PM (AUTHOR), Parker V (AUTHOR)
Publikováno v:
Nephrology Nursing Journal. Nov/Dec2009, Vol. 36 Issue 6, p589-597. 9p.
© 2017 John Wiley & Sons Australia, Ltd. E-learning involves the transfer of skills and knowledge via technology so that learners can access meaningful and authentic educational materials. While learner engagement is important, in the context of hea
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::58d7e3c04169b8fadc88b88561340e9c
https://hdl.handle.net/10453/123323
https://hdl.handle.net/10453/123323
© 2016 Asian Pacific Society of Nephrology Aim: Opportunistic screening in general practice (GP) is a cost-effective and viable approach to the early identification of chronic kidney disease (CKD). This study sought to identify the barriers and faci
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::fafa1ab135abca4c791e60f13dd9176b
https://hdl.handle.net/10453/123321
https://hdl.handle.net/10453/123321
Autor:
J.P. Berger, X. Michaut, R. Chaux, D. Robert, Jeanine Bonamy, Hubert Berger, R. Saint-Loup, Sinclair Pm
Publikováno v:
Physical Review A. 54:402-409
The broadening and shifting of the {ital Q} branch of H{sub 2} diluted in N{sub 2} are studied at temperatures between 300 and 1200 K. (i) In order to account for the observed anomalies (asymmetric profiles and nonlinearity of the linewidth versus pe
Autor:
Sinclair, PM, Levett-Jones, T
Nephrology nurse educators face many challenges related to professional development and resource sharing. In Australia and New Zealand, as well as other countries where the 'tyranny of distance' is a feature, access, equity and lack of educational su
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::78514adc9a2377fb098f7f1980d4d4f1
https://hdl.handle.net/10453/116572
https://hdl.handle.net/10453/116572
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.