Zobrazeno 1 - 10
of 427
pro vyhledávání: '"Simulation Education"'
Autor:
Susan Wiltrakis, Ruth Hwu, Sherita Holmes, Srikant Iyer, Nandranie Goodwin, Claire Mathai, Scott Gillespie, Kiran B. Hebbar, Nora Colman
Publikováno v:
Advances in Simulation, Vol 9, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background Cognitive load impacts performance of debriefers and learners during simulations, but limited data exists examining debriefer cognitive load. The aim of this study is to compare the cognitive load of the debriefers during simulati
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a7b95ed34eb498fa7fee2646c44e4e8
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-9 (2024)
Abstract Background Appropriate communication with dental patients enhances treatment outcomes and patient satisfaction. Implementing simulated patient interviews courses can improve patient-centered care and reduce conflict during clerkship training
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/241c5c8bb88649a19912c39e1c075a37
Autor:
Yu Fu, Fengqing Chu, Xiaoqing Lu, Chenxing Wang, Na Xiao, Jiajia Jiang, Jue Zheng, Hongbing Jiang
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 24, Iss 1, Pp 1-11 (2024)
Abstract Background The global outbreak of coronavirus disease (COVID-19) has led medical universities in China to conduct online teaching. This study aimed to assess the effectiveness of a blended learning approach that combines online teaching and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/283c3301f2f744b5be1bf44bdd659720
Publikováno v:
Virtual Worlds, Vol 2, Iss 3, Pp 218-230 (2023)
This concept paper explores the use of extended reality (XR) technology in nursing education, with a focus on three case studies developed at one regional university in Australia. Tertiary education institutions that deliver nursing curricula are fac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/043f8b25a771418081b6354d6ff418fe
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 23, Iss 1, Pp 1-12 (2023)
Abstract Background Junior doctors are often the first responders to acutely unwell patients and yet frequently report feeling under-prepared to do so. To understand whether this is consequential of how medical students and doctors are trained to man
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5b5974b2dabc4f319a5ee3b14f4d5b20
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
BMC Medical Education, Vol 22, Iss 1, Pp 1-10 (2022)
Abstract Background The use of head mounted display (HMD)-based immersive virtual reality (VR) coaching systems (HMD-VRC) is expected to be effective for skill acquisition in radiography. The usefulness of HMD-VRC has been reported in many previous s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a59247044b604e13ada26df050dbc424