Zobrazeno 1 - 10
of 66
pro vyhledávání: '"Simsek, Hulya"'
Autor:
Simsek, Hulya
Research has shown that science education is highly dependent on the quality of teaching materials. Here science textbooks have a dominant role in Swedish schools. When curriculum determines the content of textbooks, it promotes confidence in both sc
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-35444
Autor:
Simsek, Hulya
Research has shown mathematics education is highly dependent on teaching materials. Here mathematics textbooks have a dominant role in Swedish schools. When curriculum determines the content of textbooks, it promotes confidence in both schools and te
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:sh:diva-34064
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Evaluation of 3-year tuberculosis external quality assessment results of public health laboratories.
Autor:
BOZKURT, EDIBE NURZEN NAMLI, UÇARMAN, S. NILAY, ARSLANTÜRK, AHMET, SARIBAS, ALPER, ALTUN, DERYA, ÖZSARAÇ, HAMIT, SIMSEK, HULYA
Publikováno v:
National Medical Journal of India; Jul/Aug2024, Vol. 37 Issue 4, p191-194, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.