Zobrazeno 1 - 10
of 48
pro vyhledávání: '"Simon ML"'
Autor:
Pickles, Jessica C, Mankad, Kshitij, Aizpurua, Miren, Paine, Simon ML, Bridges, Leslie R, Carceller, Fernando, Szychot, Elwira, Walker, Mark, Fairchild, Amy R, Mistry, Talisa, Ogunbiyi, Olumide, Rolland, Alice, Stone, Thomas J, Dryden, Carryl, Addy, Dilys, Garimberti, Elisa, Chalker, Jane, Sahm, Felix, Jones, David TW, Hargrave, Darren
Publikováno v:
Neuropathology & Applied Neurobiology; Apr2021, Vol. 47 Issue 3, p464-467, 4p
Publikováno v:
Neuropathology & Applied Neurobiology. Jun2014, Vol. 40 Issue 4, p364-384. 21p.
Autor:
Timothy Ritzmann, Hazel Rogers, Andrew M Donson, Rebecca Chapman, Lisa Storer, Jennifer Ward, Alex Virasami, Thomas S Jacques, Simon ML Paine, Nicholas Foreman, Richard G Grundy
Publikováno v:
Neuro-Oncology. 19:iv15-iv15
BACKGROUND: Although ependymoma is the second most common malignant childhood brain tumour, obtaining frozen samples from extended cohorts is challenging. A large proportion of research tissue is stored in formalin-fixed, paraffin-embedded (FFPE) blo
Autor:
Simon Mlundi
Publikováno v:
International Journal of Law, Language & Discourse, Vol 8, Iss 1, Pp 25-45 (2020)
It is widely known that language plays a fundamental role in the administration of justice. Court languages in Tanzania are Kiswahili and English. The English language is used predominantly for recording and writing of judgments in the Subordinate an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ff3209d532e04ecbbfb035c88d6e8063
Publikováno v:
Heliyon, Vol 7, Iss 6, Pp e07386- (2021)
The emergence of COVID-19 as a global pandemic presented a novel challenge to monitoring and evaluation in the humanitarian and development sectors. The measures taken to contain the spread of COVID-19 disrupted the traditional way of doing business
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5584da22dcf5404dbaec34418af07cb0
Autor:
Thulani Dube, Siphilisiwe B Ncube, Cassius C Mapuvire, Sibonokuhle Ndlovu, Cornelias Ncube, Simon Mlotshwa
Publikováno v:
Cogent Social Sciences, Vol 7, Iss 1 (2021)
Access to education is a fundamental human right. However, children with disabilities in most African countries (including Zimbabwe) are often excluded and marginalized. They persistently face barriers to the enjoyment of their basic human rights and
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e1695fd1de7844ffb8253e8bc91895e6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.