Zobrazeno 1 - 10
of 138
pro vyhledávání: '"Simon MF"'
Publikováno v:
Journal of Education and Learning Technology, Vol 5, Iss 6, Pp 150-165 (2024)
For inclusive education to be a success, in-service teachers need to be thoroughly trained. learning and professional development programmes have been initiated across the globe including South Africa to prepare teachers. Workshops are well-known tra
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a0282bcb15e54c3ab5f0419b4ba3e84c
Autor:
Lena Wucherpfennig, Simon MF Triphan, Oliver Weinheimer, Monika Eichinger, Sabine Wege, Ralf Eberhardt, Michael U Puderbach, Hans-Ulrich Kauczor, Claus P Heussel, Gudula Heussel, Mark O Wielpütz
Background Recent studies support magnetic resonance angiography (MRA) as a diagnostic tool for pulmonary arterial disease. Purpose To determine MRA image quality and reproducibility, and the dependence of MRA image quality and reproducibility on dis
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::5c2c1ed48cfd47c05bddd7bd66455d24
Autor:
Correa, DF, Stevenson, PR, Umaña, MN, Coelho, LDS, Lima Filho, DDA, Salomão, RP, Amaral, ILD, Wittmann, F, Matos, FDDA, Castilho, CV, Phillips, OL, Guevara, JE, Carim, MDJV, Magnusson, WE, Sabatier, D, Molino, JF, Irume, MV, Martins, MP, Guimarães, JRDS, Bánki, OS, Piedade, MTF, Pitman, NCA, Monteagudo Mendoza, A, Ramos, JF, Luize, BG, Novo, EMMDL, Núñez Vargas, P, Silva, TSF, Venticinque, EM, Manzatto, AG, Reis, NFC, Terborgh, JW, Casula, KR, Honorio Coronado, EN, Montero, JC, Schöngart, J, Cárdenas López, D, Costa, FRC, Quaresma, AC, Zartman, CE, Killeen, TJ, Marimon, BS, Marimon-Junior, BH, Vasquez, R, Mostacedo, B, Demarchi, LO, Feldpausch, TR, Assis, RL, Baraloto, C, Engel, J, Petronelli, P, Castellanos, H, Medeiros, MBD, Simon, MF, Andrade, A, Camargo, JL, Laurance, SGW, Laurance, WF, Maniguaje Rincón, L, Schietti, J, Sousa, TR, Farias, EDS, Lopes, MA, Magalhães, JLL, Nascimento, HEM, Queiroz, HLD, Aymard C., GA, Brienen, R, Cardenas Revilla, JD, Vieira, ICG, Cintra, BBL, Feitosa, YO, Duivenvoorden, JF, Mogollón, HF, Araujo-Murakami, A, Ferreira, LV, Lozada, Comiskey, JA, De Toledo, JJ, Damasco, G, Dávila, N, García-Villacorta, R, Lopes, A, Vicentini, A, Draper, FC, Castaño Arboleda, N, Cornejo Valverde, F, Alonso, A, Dallmeier, F, Gomes, VHF, Neill, D, De Aguiar, DPP, Arroyo, L, Carvalho, FA, De Souza, FC, Amaral, DDD, Feeley, KJ, Gribel, R, Pansonato, MP, Barlow, J
Funder: Brazilian Program for Biodiversity Research
Funder: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado do Amazonas; Id: http://dx.doi.org/10.13039/501100004916
Funder: National Institute for Amazonian Biodiversity
Aim: To investigate t
Funder: Fundação de Amparo à Pesquisa do Estado do Amazonas; Id: http://dx.doi.org/10.13039/501100004916
Funder: National Institute for Amazonian Biodiversity
Aim: To investigate t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::29ba6a2d4748da4dd653d3eab28dae40
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/342470
https://www.repository.cam.ac.uk/handle/1810/342470
Autor:
Wucherpfennig, Lena, Triphan, Simon MF, Weinheimer, Oliver, Eichinger, Monika, Wege, Sabine, Eberhardt, Ralf, Puderbach, Michael U, Kauczor, Hans-Ulrich, Heussel, Claus P, Heussel, Gudula, Wielpütz, Mark O
Publikováno v:
Acta Radiologica; Mar2023, Vol. 64 Issue 3, p1038-1046, 9p
Autor:
Wucherpfennig, Lena, Triphan, Simon MF, Weinheimer, Oliver, Eichinger, Monika, Wege, Sabine, Eberhardt, Ralf, Puderbach, Michael U, Kauczor, Hans-Ulrich, Heussel, Claus P, Heussel, Gudula, Wielpütz, Mark O
Supplemental material, sj-docx-1-acr-10.1177_02841851221111486 for Reproducibility of pulmonary magnetic resonance angiography in adults with muco-obstructive pulmonary disease by Lena Wucherpfennig, Simon MF Triphan, Oliver Weinheimer, Monika Eichin
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::97b9af7446135b5e21b17186c7a011b7
Autor:
Joel Moketla Mamabolo, Medwin Dikwanyane Sepadi, Rachel Basani Mabasa-Manganyi, Faith Kgopa, Simon Mfula Ndlovu, Mahlapahlapana Themane
Publikováno v:
Perspectives in Education, Vol 39, Iss 2 (2021)
This study examined teachers’ attitudes towards the inclusion of learners who experience barriers to learning in their classrooms. The study implemented the quantitative descriptive design. Sixty-three Foundation Phase (grades 1–3) teachers were
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cf102428ea4545d4b9b246a3f6cfe1d6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.