Zobrazeno 1 - 10
of 181
pro vyhledávání: '"Simon, Shirley"'
Autor:
Bergart, Ann, Currin-McCulloch, Jennifer, Lind, Kristina, Chilwalo, Namoonga B., Guy, Donna Louise, Hall, Neil, Kelly, Diana, Lee, Cheryl D., Mesbur, Ellen Sue, Muskat, Barbara, Saldanha, Kennedy, Seck, Mamadou M., Simon, Shirley R., Tully, Greg
Publikováno v:
Social Work with Groups; Jan-Mar2023, Vol. 46 Issue 1, p21-35, 15p
Autor:
de Haymes, Maria Vidal, Simon, Shirley
Publikováno v:
Child Welfare, 2003 Mar 01. 82(2), 251-272.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45390121
Publikováno v:
STEM Education; 2022, Vol. 2 Issue 4, p318-344, 27p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Social Work Education, 1997 Oct 01. 33(3), 519-527.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23043085
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Saldanha, Kennedy, Currin-McCulloch, Jennifer, Muskat, Barbara, Simon, Shirley R., Bergart, Ann M., Mesbur, Ellen Sue, Guy, Donna, Chilwalo, Namoonga B., Seck, Mamadou M., Tully, Greg, Lind, Kristina, Lee, Cheryl D., Hall, Neil, Kelly, Diana
Publikováno v:
Social Work with Groups; October-December 2021, Vol. 44 Issue 4, p310-327, 18p
Publikováno v:
International Journal of Science Education, 30, 9, 1229-1248
Research into classroom interactions has shown that talk that promotes reasoning can help children in their learning of science. Such talk can only be generated when teachers are willing to take a dialogic approach that is stimulating and provides op
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/13239
Autor:
Simon, Shirley, Johnson, Susan
Publikováno v:
International Journal of Science Education, 30, 5, 669-688
This paper reports on the use of portfolios in a continuing professional development programme to advance teachers' skills in their pedagogy of argumentation. The programme adopted a cyclical process of expert input- teacher practice- sharing practic
Externí odkaz:
http://www.ssoar.info/ssoar/handle/document/13257