Zobrazeno 1 - 10
of 169
pro vyhledávání: '"Simoës-Perlant A"'
Autor:
Aurélie Simoës-Perlant
Publikováno v:
Societies, Vol 14, Iss 6, p 87 (2024)
The aim of this study is to contribute to the debate concerning the intensity of fears in high-IQ children. Many authors have pointed out that this population presents a particular psycho-affective profile that can lead to greater anxieties and fears
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4fad4c378b9249269029cc21008ad29e
Publikováno v:
La liaison : approches contemporaines
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::839b475cd7a5ab2dd428864f2a4cfa7d
https://doi.org/10.3726/978-3-0352-0204-5/19
https://doi.org/10.3726/978-3-0352-0204-5/19
Autor:
Simoës-Perlant, Aurélie
Publikováno v:
Societies (2075-4698); Jun2024, Vol. 14 Issue 6, p87, 15p
Autor:
Kechichian Khanji, Anna (AUTHOR) annakechichian@gmail.com, Simoës-Perlant, Aurélie (AUTHOR), Duvignau, Karine (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Cognitive Education & Psychology. 2022, Vol. 21 Issue 2, p197-217. 21p.
Publikováno v:
Children, Vol 10, Iss 3, p 533 (2023)
As pedagogues and childhood professionals, teachers must be aware of both implicit and explicit learning processes. They must also bear in mind that learners’ performances may be influenced by the many emotions triggered by different situations at
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fc8ea46296d14f43ad79cb08a9ddfad1
Publikováno v:
Europe's Journal of Psychology, Vol 14, Iss 3, Pp 599-620 (2018)
The evaluation of emotions is one of the main challenges facing theorists and applied psychology researchers. In children, in order to focus on subjective feelings, psychologists mainly use non-verbal scales that measure both the intensity and valenc
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c113470d4c194a9cbd1fc95b2a4f2979
Publikováno v:
Mind, Brain, and Education. 17:98-106
Publikováno v:
In Revue europeenne de psychologie appliquee January 2017 67(1):43-50
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.