Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Similar function"'
Publikováno v:
Estilos da Clinica; v. 26 n. 3 (2021): Infância com problemas; 494-508
Estilos da Clinica; ##issue.vol## 26 ##issue.no## 3 (2021): Infância com problemas; 494-508
Stili della clinica. Rivista sui destini dell'infanzia; V. 26 N. 3 (2021): Infância com problemas; 494-508
Clinical Styles. The Journal on the vicissitudes of childhood; Vol. 26 No. 3 (2021): Childhood with problems; 494-508
Styles de la Clinique. Revue sur les vicissitudes de l'enfance; Vol. 26 No 3 (2021): Enfance avec des problèmes; 494-508
Estilos de la Clínica. Revista sobre las vicisitudes de la infancia; Vol. 26 Núm. 3 (2021): Infancia con problemas; 494-508
Estilos da Clínica
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
Estilos da Clinica; ##issue.vol## 26 ##issue.no## 3 (2021): Infância com problemas; 494-508
Stili della clinica. Rivista sui destini dell'infanzia; V. 26 N. 3 (2021): Infância com problemas; 494-508
Clinical Styles. The Journal on the vicissitudes of childhood; Vol. 26 No. 3 (2021): Childhood with problems; 494-508
Styles de la Clinique. Revue sur les vicissitudes de l'enfance; Vol. 26 No 3 (2021): Enfance avec des problèmes; 494-508
Estilos de la Clínica. Revista sobre las vicisitudes de la infancia; Vol. 26 Núm. 3 (2021): Infancia con problemas; 494-508
Estilos da Clínica
Universidade de São Paulo (USP)
instacron:USP
This article is part of a research-intervention project carried out in Early Childhood Schools using the IRDI Methodology. In one of the schools participating in the research, signs of risk of autism were detected in three babies who were followed. T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3056::fa08dd549e3c88566156b59c80774829
https://www.revistas.usp.br/estic/article/view/173128
https://www.revistas.usp.br/estic/article/view/173128
Статья посвящена памяти выдающегося американского рок-музыканта, певца, поэта, благотворителя, фронтмена группы Линкин Парк – Честера
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::f930bd188c891b86ca7ff231b26f7632
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Biblioteca Digital de Teses e Dissertações da PUC_SPPontifícia Universidade Católica de São PauloPUC_SP.
Made available in DSpace on 2016-04-27T16:58:52Z (GMT). No. of bitstreams: 1 Luis Manuel Peliz Marques Bica.pdf: 1767213 bytes, checksum: c7c588be6809bae8b1d9cd810c12b337 (MD5) Previous issue date: 2009-04-28
Secretaria da Educação do Estado d
Secretaria da Educação do Estado d
Externí odkaz:
https://tede2.pucsp.br/handle/handle/11377