Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Simat Karolina"'
Publikováno v:
Marketing (Beograd. 1991), Vol 51, Iss 3, Pp 200-209 (2020)
The purpose of the paper was to investigate the attitudes and perceptions of young people about the fast food restaurants in Serbia, with the special emphasis to the elements of corporate social responsibility (brand, nutritional values, ethical valu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0beff7428de24f1bbc052c759f714510
Publikováno v:
Geographica Pannonica, Vol 23, Iss 1, Pp 64-75 (2019)
The purpose of the paper is to provide an empirical study of employees' ethical behavior in travel and tourism industry. A survey research was done in 2012 in the Republic of Serbia among employees in travel agencies as one of the most important subj
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b3e956ef6b90449e906db6f078f5914b
Publikováno v:
Ekonomika Poljoprivrede (1979), Vol 63, Iss 4, Pp 1169-1186 (2016)
This paper tends to identify managers' current innovation activities and attitudes, and also perceptions of what might become future trends and the prospective course in the restaurant industry. Additionally, this paper analyses linkage between socio
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ca6d78d8bba6428f878765bed2dcb984
Publikováno v:
Зборник радова Географског института "Јован Цвијић" САНУ / Journal of Geographical Institute of "Jovan Cvijić" SASA. 69(3):253-263
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=820555
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal for Quality Research, Vol 12, Iss 4, Pp 851-868 (2018)
International Journal for Quality Research; Vol 12, No 4, 2018. ISSN 1800-6450
The principal aim is to test the Customer Oriented Service Employee (COSE) model and customer sided consequences in travel agencies in Serbia. Data was collected from
The principal aim is to test the Customer Oriented Service Employee (COSE) model and customer sided consequences in travel agencies in Serbia. Data was collected from
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Simat, Karolina
Publikováno v:
In Annals of Tourism Research January 2014 44:296-297
Autor:
Simat, Karolina
Publikováno v:
Tourism Geographies; May2014, Vol. 16 Issue 2, p339-341, 3p