Zobrazeno 1 - 10
of 42
pro vyhledávání: '"Sim??es, J."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ridgeway S, Schulenberg C, Neal D, Wenkel L, Simones J, Schug, Blazovich L, Becker Mk, Preston S, Pearson G, Swiggum P, Daniels J, Smith Mo
Publikováno v:
The Journal of nursing education. 47(3)
The purpose of this multisite, nonexperimental study was to examine, using a repeated measures design, the effects of a teaching intervention designed to promote caring behaviors as students learn the psychomotor skill of blood pressure measurement.
Autor:
Marty, B., Palma, R., Pepin, R. O., Zimmermann, L., Schlutter, D., Burnard, P., Westphal, A. J., Snead, C. J., Bajt, S., Beckert, R. H., Simones, J. E.
Publikováno v:
Science
Science, American Association for the Advancement of Science, 2008, 319 (5859), pp.75-78
Science, American Association for the Advancement of Science, 2008, 319 (5859), pp.75-78
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::262b88d1a4b66169832720c337678a05
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00345868
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00345868
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dimensions of Critical Care Nursing; Sep/Oct2009, Vol. 28 Issue 5, p237-249, 13p
Autor:
Simones J
Publikováno v:
Home Healthcare Nurse; 2008 Mar, Vol. 26 Issue 3, p151-157, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.