Zobrazeno 1 - 10
of 21
pro vyhledávání: '"Silvie Svobodová"'
Autor:
Silvie Svobodová
Publikováno v:
Revija za Elementarno Izobraževanje, Vol 16, Iss 1, Pp 59-77 (2023)
Environmental literacy comprises environmental knowledge, attitudes, sensitivity, and responsible environmental behaviour. This study focuses on the environmental literacy of ISCED 2 pupils in Poland. The survey analysed the relationship between envi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bd4664281b4748e29ff1af89328d9e50
Autor:
Silvie Svobodová
Publikováno v:
Sociální Pedagogika, Vol 8, Iss 1, Pp 88-104 (2020)
Environmental literacy is a concept consisting of knowledge, attitudes, sensitivity and behaviour. In this text we present a pilot study of a research tool focused on measuring the environmental literacy of ISCED 2 pupils. Through the study we measur
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a089f8db475c4dc2b75b27e6de7cf91e
Autor:
Silvie Svobodová
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 10, Iss 2, Pp 80-102 (2020)
Afektivní dimenze environmentální gramotnosti představuje složku, jíž je v rámci testování environmentální gramotnosti věnována v posledních letech nejvýznamnější pozornost v zahraničí i u nás. Mezi nejčastěji používané ná
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b164a99c951c40ffb2e82055e3cc211f
Autor:
Silvie Svobodová, Roman Kroufek
Publikováno v:
Scientia in Educatione, Vol 9, Iss 2, Pp 80-101 (2018)
Příspěvek prezentuje výsledky verifikace využitelnosti výzkumného nástroje MSELS (Middle School Environmental Literacy Survey) na základních školách v České republice. Testovány byly vybrané psychometrické vlastnosti škály jako cel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3c1952b163794e998666b458a0f9dbeb
Autor:
Silvie Svobodová
Publikováno v:
Envigogika, Vol 13, Iss 2 (2018)
Článek představuje výsledky komparativní analýzy zaměřené na environmentálně odpovědné jednání, tj. konativní dimenzi environmentální gramotnosti, českých (N = 344) a slovenských (N = 92) žáků 2. stupně ZŠ. V rámci studie b
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ab822251fc5f4ba697cf978041491044
Autor:
Silvie Svobodová
Publikováno v:
Envigogika, Vol 12, Iss 1 (2017)
Příspěvek je věnován zjišťování vlivu determinantů z oblasti sociodemografických proměnných na kognitivní a afektivní aspekt environmentální gramotnosti žáků druhého stupně Základní školy Žatec, nám. 28. října 1019, okres
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8563210f6286437faad2312fca82d94c
Autor:
Silvie Svobodová, Roman Kroufek
Publikováno v:
Envigogika, Vol 11, Iss 2 (2016)
Příspěvek prezentuje výsledky výzkumné sondy do environmentální gramotnosti žáků druhého stupně Základní školy Žatec, nám. 28. října 1019, okres Louny. V rámci studie byla věnována pozornost třem aspektům environmentální gr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/65e2b345a8834c1fa5bca58766b3fda7
Autor:
Roman Kroufek, Silvie Svobodová
Publikováno v:
European Journal of Science and Mathematics Education. 10:519-528
Autor:
Martin Chvál, Silvie Svobodová
Publikováno v:
Journal of Biological Education. :1-23
Autor:
Silvie Svobodová
Publikováno v:
Scientia in educatione. 10:80-102
Afektivní dimenze environmentální gramotnosti představuje složku, jíž je v rámci testování environmentální gramotnosti věnována v posledních letech nejvýznamnější pozornost v zahraničí i u nás. Mezi nejčastěji používané ná