Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Silverstein, Priya"'
Many fields of science, including Human-Computer Interaction (HCI), have heightened introspection in the wake of concerns around reproducibility and replicability of published findings. Notably, in recent years the HCI community has worked to impleme
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2410.04286
Autor:
Silverstein, Priya1,2 (AUTHOR) psilver2@ashland.edu, Elman, Colin3 (AUTHOR), Montoya, Amanda4 (AUTHOR), McGillivray, Barbara5 (AUTHOR), Pennington, Charlotte R.6 (AUTHOR), Harrison, Chase H.7 (AUTHOR), Steltenpohl, Crystal N.8 (AUTHOR), Röer, Jan Philipp9 (AUTHOR), Corker, Katherine S.10 (AUTHOR), Charron, Lisa M.11,12 (AUTHOR), Elsherif, Mahmoud13 (AUTHOR), Malicki, Mario14,15,16 (AUTHOR), Hayes-Harb, Rachel17 (AUTHOR), Grinschgl, Sandra18 (AUTHOR), Neal, Tess19,20 (AUTHOR), Evans, Thomas Rhys21 (AUTHOR), Karhulahti, Veli-Matti22 (AUTHOR), Krenzer, William L. D.23 (AUTHOR), Belaus, Anabel24 (AUTHOR), Moreau, David25 (AUTHOR)
Publikováno v:
Research Integrity & Peer Review. 2/16/2024, Vol. 9 Issue 1, p1-14. 14p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
McDougal, Emily1 (AUTHOR) e.mcdougal@surrey.ac.uk, Silverstein, Priya2 (AUTHOR), Treleaven, Oscar1 (AUTHOR), Jerrom, Lewis1 (AUTHOR), Gilligan‐Lee, Katie A.1,3,4 (AUTHOR), Gilmore, Camilla5 (AUTHOR), Farran, Emily K.1,2 (AUTHOR) e.farran@surrey.ac.uk
Publikováno v:
Child Development. Sep2023, Vol. 94 Issue 5, p1381-1397. 17p. 3 Charts, 6 Graphs.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Infant Behavior and Development May 2019 55:77-87