Zobrazeno 1 - 10
of 67
pro vyhledávání: '"Silverman, Melissa A."'
Autor:
Xu, Jian, Frankovich, Jennifer, Liu, Rong-Jian, Thienemann, Margo, Silverman, Melissa, Farhadian, Bahare, Willett, Theresa, Manko, Cindy, Columbo, Laurie, Leibold, Collin, Vaccarino, Flora M., Che, Alicia, Pittenger, Christopher
Publikováno v:
In Brain Behavior and Immunity November 2024 122:241-255
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Silverman, Melissa, Frankovich, Jennifer, Nguyen, Emily, Leibold, Collin, Yoon, Jong, Mark Freeman, G., Jr., Karpel, Hannah, Thienemann, Margo
Publikováno v:
In Journal of Psychiatric Research March 2019 110:93-102
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Plattner Belinda, Huemer Julia, Karnik Niranjan S, Silverman Melissa, Steiner Hans, Clark Christina E, Blair James R, Haapanen Rudy
Publikováno v:
Child and Adolescent Psychiatry and Mental Health, Vol 5, Iss 1, p 21 (2011)
Abstract Objective To examine the implications of an ontology of aggressive behavior which divides aggression into reactive, affective, defensive, impulsive (RADI) or "emotionally hot"; and planned, instrumental, predatory (PIP) or "emotionally cold.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9aef8487a6ed4c0d8d6fe94d7136a4ff