Zobrazeno 1 - 10
of 33
pro vyhledávání: '"Silveira, Paulo S. P."'
Background and Objective: Histograms and Pearson's coefficient of variation are among the most popular summary statistics. Researchers use histograms to judge the shape of quantitative data distribution by visual inspection. The coefficient of variat
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2111.06822
Autor:
Paro, Helena B. M. S.1,2 helenaparo@terra.com.br, Silveira, Paulo S. P.3, Perotta, Bruno4, Gannam, Silmar5, Enns, Sylvia C.6, Giaxa, Renata R. B.7, Bonito, Rosuita F.8, Martins, Mílton A.2,6, Tempski, Patricia Z.2,6
Publikováno v:
PLoS ONE. Apr2014, Vol. 9 Issue 4, p1-10. 10p.
Autor:
Silveira, Paulo S. P.1,2 silveira@usp.br, Fredberg, JeffreyJ.1
Publikováno v:
Canadian Journal of Physiology & Pharmacology. Oct2005, Vol. 83 Issue 10, p923-931. 9p. 8 Diagrams, 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Brazilian Journal of Physical Therapy v.16 n.1 2012
Brazilian Journal of Physical Therapy
Associação Brasileira de Pesquisa e Pós-Graduação em Fisioterapia (ABRAPG-FT)
instacron:ABRAPG-FT
ResearcherID
Brazilian Journal of Physical Therapy, Volume: 16, Issue: 1, Pages: 68-73, Published: FEB 2012
Brazilian Journal of Physical Therapy
Associação Brasileira de Pesquisa e Pós-Graduação em Fisioterapia (ABRAPG-FT)
instacron:ABRAPG-FT
ResearcherID
Brazilian Journal of Physical Therapy, Volume: 16, Issue: 1, Pages: 68-73, Published: FEB 2012
BACKGROUND: Advances in information technology have been widely used in teaching health care professionals. The use of multimedia resources may be important for clinical learning and we are not aware of previous reports using such technology in respi
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::a52cf49d6ef56a4630dec6a1dd077a9d
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1413-35552012000100012
http://old.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1413-35552012000100012
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Applied Physiology; Dec2005, Vol. 99 Issue 6, p2087-2098, 12p, 1 Diagram, 2 Charts, 46 Graphs
Autor:
Brenneisen Mayer F; Center of Development of Medical Education, School of Medicine of Univrsity of São Paulo, Av. Dr. Arnaldo, 455, Sala 2349, 01246-903, São Paulo, SP, Brazil., Souza Santos I; Center of Development of Medical Education, School of Medicine of Univrsity of São Paulo, Av. Dr. Arnaldo, 455, Sala 2349, 01246-903, São Paulo, SP, Brazil., Silveira PS; Department of Pathology, School of Medicine of University of São Paulo, Av. Dr. Arnaldo, 455, Sala 2349, 01246-903, São Paulo, SP, Brazil., Itaqui Lopes MH; University of Caxias do Sul, Rua Francisco Getúlio Vargas, 1130, 95070-560, Caxias do Sul, Rio Grande do Sul, Brazil., de Souza AR; Psychiatry and Legal Medicine Department, School of Medicine of the Federal University of Rio de Janeiro, Rua Professor Rodolpho Paulo Rocco 255, 9° andar, sala 9E28, Rio de Janeiro, 21941-590, RJ, Brazil., Campos EP; University Center of Serra dos Órgãos, Av. Alberto Torres, 111, 25964-000, Rio de Janeiro, RJ, Brazil., de Abreu BA; Bionuclear Medicine of Teresina, Rua Desembargador Pires de Castro, 489, 64001-390, Teresina, PI, Brazil., Hoffman Ii I; School of Medicine of Tocatins, Avenida NS 15, 109, sala 18, 77020-210, Palmas, TO, Brazil., Magalhães CR; Department of Education and Humanities, Federal University of Health Sciences of Porto Alegre , Rua Sarmento Leite, 245, sala 412, 90050-170, Porto Alegre, RS, Brazil., Lima MC; Neurology and Psychiatry Department, School of Medicine of São Paulo State University, Rua Rubião Júnior, caixa-postal: 540, 18618-000, Botucatu, SP, Brazil., Almeida R; School of Medicine of Federal University of Rondônia , BR 364 km 9,5, 78900-000, Porto Velho, RO, Brazil., Spinardi M; Marília Medical School, Av. Monte Carmelo, 800, sala 17, 17519-030, São Paulo, Brazil., Tempski P; Center of Development of Medical Education, School of Medicine of Univrsity of São Paulo, Av. Dr. Arnaldo, 455, Sala 2349, 01246-903, São Paulo, SP, Brazil. patriciatempski@hotmail.com.; Center of Development of Medical Education, Avenida Dr Arnaldo, 455, 1 andar, sala 1210, 01246903, São Paulo, Brazil. patriciatempski@hotmail.com.
Publikováno v:
BMC medical education [BMC Med Educ] 2016 Oct 26; Vol. 16 (1), pp. 282. Date of Electronic Publication: 2016 Oct 26.