Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Siller, Heidi"'
Publikováno v:
In Sexual Medicine September 2019 7(3):318-325
Autor:
Exenberger, Silvia, Kumnig, Martin, Huber, Alexandra, Prodinger, Wolfgang M., Siller, Heidi, Medicus, Elisabeth, Brenner, Erich, Schüßler, Gerhard, Höfer, Stefan
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 38, Iss 3, p Doc59 (2021)
Aim: The Austrian Competence Level Catalogue for Medical Skills clearly states the importance of teaching communicative and social competence in the different subject areas of undergraduate medical and dental education. This paper aims to present an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ee2edf915ed34810a6e8ebb78cf05903
Publikováno v:
GMS Journal for Medical Education, Vol 37, Iss 2, p Doc25 (2020)
Background: Sex and gender are social categories of diversity. Diversity can be perceived with an intersectional framework as it demonstrates the intersecting categories that might contribute to oppression, inequality, power and privilege. This artic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/193496f3417143808449aded4c069d31
Publikováno v:
Turkish Migration 2016 Selected Papers. :202-208
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/chapter-detail?id=840815
Autor:
König-Bachmann, Martina, Pittl, Manuel, Hochleitner, Margarethe, Perkhofer, Susanne, Zenzmaier, Christoph, Siller, Heidi
Publikováno v:
Hebamme; Aug2023, Vol. 36 Issue 4, p40-46, 7p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Supplemental material, sj-docx-1-sgo-10.1177_21582440231160123 for The Role of Sense of Coherence During the COVID-19 Crisis: Does it Exercise a Moderating or a Mediating Effect on University Students’ Wellbeing? by Vanessa Kulcar, Alexander Kreh,
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::13e5c93098176f3c1691360eb0b0756c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.