Zobrazeno 1 - 10
of 53
pro vyhledávání: '"Signorini, Gabriele"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Rigon, Marta, Signorini, Gabriele, Scurati, Raffaele, Trecroci, Athos, Colella, Dario, Formenti, Damiano, Merati, Giampiero, Cherubini, Domenico, Invernizzi, Pietro Luigi
Publikováno v:
Children; Nov2024, Vol. 11 Issue 11, p1319, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Signorini, Gabriele, Scurati, Raffaele, Bosio, Andrea, D'Angelo, Chiara, Benedini, Stefano, Tringali, Cristina, Magaldi, Emanuele, Rigon, Marta, Invernizzi, Pietro Luigi
Publikováno v:
Sports (2075-4663); Aug2024, Vol. 12 Issue 8, p219, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Invernizzi, Pietro Luigi, Scurati, Raffaele, Signorini, Gabriele, Mauro, Franco, Rigon, Marta, D'Elia, Francesca, Raiola, Gaetano
Publikováno v:
Global Education Review (2379-8998); 2024, Vol. 11 Issue 1, p23-45, 23p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Invernizzi, Pietro Luigi, Rigon, Marta, Signorini, Gabriele, Colella, Dario, Trecroci, Athos, Formenti, Damiano, Scurati, Raffale
This study aimed to investigate the effects of nonlinear and linear varied practice compared to a constant linear practice on inhibitory control and reaction time, which are capacities that involve cognition in preadolescents. Eighty-three participan
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::9d5fdcbe79257fce81eeb57e27a400cd
http://hdl.handle.net/11383/2135089
http://hdl.handle.net/11383/2135089