Zobrazeno 1 - 10
of 116
pro vyhledávání: '"Signature pedagogies"'
Autor:
Sarah McCorkle
Publikováno v:
Journal of the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 24, Iss 3 (2024)
This case study explores the experiences of two university faculty members who guided their students in the development of digital media artifacts in a participatory media space for an authentic audience. A sociology instructor guided her students in
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/981856f0cdfd44779abb8338d0caef11
Autor:
M. Voinea, A. Turculet
Publikováno v:
Bulletin of the Transilvania University of Braşov: Series VII: Social Sciences, Law, Vol 16(65), Iss 1, Pp 9-16 (2023)
Our study identified the pedagogical routines regarding assessment and evaluation of pre-service teachers. A document analysis, aquestionnaire-based inquiry, and several interviews were conducted in order to investigate the surface structure of the s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/c07a017c01bc4825b3d3f1acd9e7125c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal for the Scholarship of Teaching and Learning, Vol 18, Iss 2 (2024)
Although the scholarship of teaching and learning (SoTL) has been described as the signature pedagogy of educational development (a professional field focused on support for teaching and learning in higher education), there is little systematic evide
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9ff67d0088c24917b291e2cc9f0ab7b6
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 7 (2022)
Recent debates concerned with Western music performance training have grappled with the question of what kind of education and training will best equip music students to navigate an increasingly dynamic and complex professional environment. Increasin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2f6f9339e4df43d1b05b25acd1b516cb
Autor:
Tünde Varga-Atkins
Publikováno v:
Research in Learning Technology, Vol 28, Iss 0, Pp 1-19 (2020)
The development of digital capabilities has received significant attention in higher education (HE) in recent years, with various attempts made to develop digital frameworks to support curriculum design. However, few studies have articulated these ge
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d0e78f1618447cea6ba435db7dcb633
Autor:
Julie Arnold, Brian Mundy
Publikováno v:
Smart Learning Environments, Vol 7, Iss 1, Pp 1-14 (2020)
Abstract This paper presents and analyses a pedagogical model which focuses on ‘praxis’. Portfolio dialogue, case writing and signature pedagogy mapping are all identified as central to this model. These pedagogical practices intend to create a p
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/fa9886af00da49b4a914c274591968e4