Zobrazeno 1 - 10
of 183
pro vyhledávání: '"Sigad A"'
Autor:
Laura Øllegaard Johnsen, Ahmed Sigad, Kathrine Abildskov Friis, Peder Matzen Berg, Helle Hasager Damkier
Publikováno v:
Frontiers in Physiology, Vol 15 (2024)
Regulation of cerebrospinal fluid (CSF) pH and brain pH are vital for all brain cells. The acute regulation of CSF pH is dependent on the transport of HCO3− across the choroid plexus in the brain ventricles. Acute regulation in response to acidosis
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/01bb4b8d41714c76be082d6206f46f30
Autor:
Sigad, Laura I., Gosen, Noah Bar, Golan, Limor, Lusky-Weisrose, Efrat, Shaibe, Jordan, Tener, Dafna, Moshon-Cohen, Tamara E., Roe, Daniel
Publikováno v:
In Child Abuse & Neglect May 2024 151
Autor:
Sigad, Laura I.1 (AUTHOR) jordan.shaibe@mail.huji.ac.il, Tener, Dafna2 (AUTHOR) dafna.tener@mail.huji.ac.il, Lusky-Weisrose, Efrat2 (AUTHOR) efratlusky@gmail.com, Shaibe, Jordan1 (AUTHOR), Katz, Carmit3 (AUTHOR) carmitkatz@tauex.tau.ac.il
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). May2024, Vol. 14 Issue 5, p419. 19p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 5, p 419 (2024)
Educational institutions and educators are significant in children’s lives, and they have a crucial role in implementing policies, practices, and sexual education to enhance children’s safety. Such policies and practices should be based on the vo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/602766caf14643eebe5c4b72062c2998
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 5, p 424 (2024)
School counselors play a crucial role in preventing, disclosing, and intervening in child sexual abuse cases (CSA) and in maintaining safe and protected school environments. However, research on their experiences coping with CSA remains limited. The
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/bc284b3af9dd427a8fe6eddf74c31a73
Autor:
Bar Gosen, Noah1 (AUTHOR) noamikael@gmail.com, Sigad, Laura I.1 (AUTHOR) laura_s@oranim.ac.il, Shaibe, Jordan1 (AUTHOR) jordan.shaibe@mail.huji.ac.il, Halaby, Amani1 (AUTHOR) amosh83@yahoo.com, Lusky-Weisrose, Efrat2 (AUTHOR) dafna.tener@mail.huji.ac.il, Tener, Dafna2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Behavioral Sciences (2076-328X). Feb2024, Vol. 14 Issue 2, p142. 14p.
Autor:
Sigad, Laura I.1 (AUTHOR) laura_s@oranim.ac.il
Publikováno v:
Social Sciences (2076-0760). Jan2024, Vol. 13 Issue 1, p26. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Noah Bar Gosen, Laura I. Sigad, Jordan Shaibe, Amani Halaby, Efrat Lusky-Weisrose, Dafna Tener
Publikováno v:
Behavioral Sciences, Vol 14, Iss 2, p 142 (2024)
Kindergarten teachers are expected to lead the intervention process in cases of child sexual abuse (CSA) in their kindergarten. This study examines the proactive role of Druze and Muslim Arab kindergarten teachers in addressing and coping with the CS
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/dddf2cbd8d8b4a01a705dcddbc0d6c82