Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Siegel, Zachary D."'
Autor:
Babcock, Ben, Siegel, Zachary D.
Research about repeated testing has revealed that retaking the same exam form generally does not advantage or disadvantage failing candidates in selected response-style credentialing exams. Feinberg, Raymond, and Haist (2015) found a contributing fac
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::a00576e8842fbcd3b30d6d6d725e9dc1
Crowdsourcing image analysis for plant phenomics to generate ground truth data for machine learning.
Autor:
Zhou, Naihui1,2, Siegel, Zachary D.3, Zarecor, Scott4, Lee, Nigel5, Campbell, Darwin A.4, Andorf, Carson M.6,7, Nettleton, Dan1,8, Lawrence-Dill, Carolyn J.1,4,9, Ganapathysubramanian, Baskar5, Kelly, Jonathan W.3 jonkelly@iastate.edu, Friedberg, Iddo1,2 idoerg@iastate.edu
Publikováno v:
PLoS Computational Biology. 7/30/2018, Vol. 14 Issue 7, p1-16. 16p. 2 Color Photographs, 1 Diagram, 2 Charts, 3 Graphs.
Autor:
Kelly, Jonathan W.1 jonkelly@iastate.edu, Siegel, Zachary D.1, Sjolund, Lori A.1, Avraamides, Marios N.2
Publikováno v:
Memory & Cognition. Nov2018, Vol. 46 Issue 8, p1278-1286. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.