Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Siebels Astrid"'
Autor:
Ganassali Stéphane, Cerchiello Paola, Hennings Nadine, Kuster Ines, Moscarola Jean, Rodrígues Santos Carmen, Siebels Astrid, Vila Natalia, Zucchella Antonella
Publikováno v:
Micro & Macro Marketing. (1):71-92
This paper aims at studying the homogeneity of the young European consuming patterns. Designed for both educational and research objectives, the study is based on a simplified model of young people purchasing behaviour, including decision determinant
Autor:
Siebels, Astrid
Zugl.: Hannover, Univ., Diss., 2009
Externí odkaz:
http://d-nb.info/998832065/04
Autor:
Aiello, Gaetano, Donvito, Raffaele, Pederzoli, Daniele, Godey, Bruno, Wiedmann, Klaus-Peter, Hennigs, Nadine, Siebels, Astrid
Publikováno v:
6th International Marketing Trends
6th International Marketing Trends, Marketing Trends Association, Jan 2007, Paris, France
6th International Marketing Trends, Marketing Trends Association, Jan 2007, Paris, France
International audience
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::bd9ae1f98d2a112fadd7fe8d4851d358
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01078307
https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-01078307
Autor:
Siebels, Astrid
Die wachsende Anzahl älterer Menschen und die damit verbundene aktuelle und auch künftige Relevanz älterer Personen stellt eine Herausforderung für viele Wirtschaftszweige dar. Für die Tourismusbranche ist festzustellen, dass die größten Wachs
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Aiello, Gaetano, Donvito, Raffaele, Godey, Bruno, Pederzoli, Daniele, Wiedmann, Klaus-Peter, Hennigs, Nadine, Siebels, Astrid, Chan, Priscilla, Tsuchiya, Junji, Rabino, Samuel, Ivanovna, Skorobogatykh Irina, Weitz, Bart, Hyunjoo Oh, Singh, Rahul
Publikováno v:
Journal of Brand Management; Mar2009, Vol. 16 Issue 5/6, p323-337, 15p
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings; 2007, Vol. 18, p393-395, 3p
Publikováno v:
AMA Winter Academic Conference Proceedings; 2009, Vol. 20, p308-309, 2p
Publikováno v:
Proceedings of the 2008 Academy of Marketing Science (AMS) Annual Conference; 2015, p311-311, 1p