Zobrazeno 1 - 10
of 112
pro vyhledávání: '"Shulman, Elizabeth P."'
Autor:
Galla, Brian M., Shulman, Elizabeth P., Plummer, Benjamin D., Gardner, Margo, Hutt, Stephen J., Goyer, J. Parker, D'Mello, Sidney K., Finn, Amy S., Duckworth, Angela L.
Publikováno v:
American Educational Research Journal, 2019 Dec 01. 56(6), 2077-2115.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45220704
Autor:
Icenogle, Grace, Olino, Thomas M., Chein, Jason, Al-Hassan, Suha M., Takash, Hanan M. S., Chang, Lei, Di Giunta, Laura, Fanti, Kostas A., Oburu, Paul, Skinner, Ann T., Tapanya, Sombat, Steinberg, Laurence, Shulman, Elizabeth P., Alampay, Liane P., Bacchini, Dario, Chaudhary, Nandita, Dodge, Kenneth A., Lansford, Jennifer E., Malone, Patrick S., Pastorelli, Concetta, Sorbring, Emma, Tirado, Liliana M. Uribe
Publikováno v:
Child Development, 2017 Sep 01. 88(5), 1598-1614.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/45046691
Publikováno v:
Child Development, 2017 Jan 01. 88(1), 16-26.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44250056
Autor:
Carleton, R. Nicholas, Duranceau, Sophie, Shulman, Elizabeth P., Zerff, Marissa, Gonzales, Josh, Mishra, Sandeep
Publikováno v:
In Journal of Behavior Therapy and Experimental Psychiatry June 2016 51:58-65
Autor:
Shulman, Elizabeth P.1 (AUTHOR) eshulman@brocku.ca, Beardslee, Jordan2 (AUTHOR), Fine, Adam3 (AUTHOR), Frick, Paul J.4,5 (AUTHOR), Steinberg, Laurence6,7 (AUTHOR), Cauffman, Elizabeth2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Clinical Child & Adolescent Psychology. May-Jun2021, Vol. 50 Issue 3, p353-366. 14p.
Autor:
Duckworth, Angela L., Shulman, Elizabeth P., Mastronarde, Andrew J., Patrick, Sarah D., Zhang, Jinghui, Druckman, Jeremy
Publikováno v:
In Learning and Individual Differences April 2015 39:13-23
Publikováno v:
Law and Human Behavior, 2013 Dec 01. 37(6), 412-423.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43587465
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
SHULMAN, ELIZABETH
Publikováno v:
Health Progress; Spring2022, Vol. 103 Issue 2, p51-55, 5p