Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Shukri, Raghda"'
Autor:
Shukri, Raghda
Publikováno v:
Ethnicity & Disease, 2005 Jan 01. 15, 88-89.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48666573
Publikováno v:
In International Journal of Nursing Studies 2008 45(1):65-74
Autor:
Kilani, Hashem, F Mo'ath, Bataineh, Al-Nawayseh, Ali, Atyat, Jordan Khaled, Obeid, Omar, Abu-Hilal, Maher M, Taiysir Mansi, Al-Kilani, Maher, Mahfooda Al-Kitani, El-Saleh, Majed, Jaber, Ruba M, Sweidan, Ahmad, Mawaheb Himsi, Alzeer, Faten, Dhaheri, Ayesha S Al, Abdulsalam Al-Za'abi, Allala, Osama, Al-Kilani, Laila, Alhasan, Asma M, Ghieda, Jordan Mohamed, Najah, Yasir, Alsheekhly, Saad, Alhai, Ahmad, Shukri, Raghda, Adwani, Jamal Al, Waly, Mostafa, Kilani, Laila, Kilani, Leen H, Shareef, Ahmad S Al, Drassa Academy, Dubai, Areej Uae, Kilani
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::98db88e84647998c44dde42a8e65f977
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Aim. The study aimed to investigate the conflict management styles used by nurse managers in Sultanate of Oman Background: conflict is inevitable in daily nursing work. Several styles are used to manage conflict situations. In previous studies conduc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::3e73ad162e212e5a3ac395d2e2e63b3e
http://hdl.handle.net/2086/4563
http://hdl.handle.net/2086/4563
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Nursing Education; Jan-Jun2011, Vol. 3 Issue 1, p1-3, 3p, 1 Diagram
Autor:
KilaniI HA, Bataineh MF, Al-Nawayseh A, Atiyat K, Obeid O, Abu-Hilal MM, Mansi T, Al-Kilani M, Al-Kitani M, El-Saleh M, Jaber RM, Sweidan A, Himsi M, Yousef I, Alzeer F, Nasrallah M, Al Dhaheri AS, Al-Za'abi A, Allala O, Al-Kilani L, Alhasan AM, Ghieda M, Najah Y, Alsheekhly S, Alhaifi A, Shukri R, Adwani JA, Waly M, Kilani L, Kilani LH, Al Shareef AS, Kilani A
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2022 Aug 15; Vol. 17 (8), pp. e0273276. Date of Electronic Publication: 2022 Aug 15 (Print Publication: 2022).