Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Shubeck, Keith"'
The relationship between reading and writing (RRW) is one of the major themes in learning science. One of its obstacles is that it is difficult to define or measure the latent background knowledge of the individual. However, in an academic research s
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1602.04101
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Foronda, Cynthia L., Shubeck, Keith, Swoboda, Sandra M., Hudson, Krysia Warren, Budhathoki, Chakra, Sullivan, Nancy, Hu, Xiangen
Publikováno v:
In Clinical Simulation in Nursing April 2016 12(4):137-144
Autor:
Jian-Hua Han1 xiangenhu@gmail.com, Shubeck, Keith2,3 yungly@mails.ccnu.edu.cn, Geng-Hu Shi2,3 wlj54188@gmail.com, Xiang-En Hu2,3,4,5 zhaow577@nenu.edu.cn, Lei Yang4 yungly@mails.ccnu.edu.cn, Li-Jia Wang3,5 wlj54188@gmail.com, Wei Zhao1 zhaow577@nenu.edu.cn, Qiang Jiang1 jiangqiang@nenu.edu.cn, Gautum Biswas6 gautam.biswas@vanderbilt.edu
Publikováno v:
Educational Technology & Society. Jul2021, Vol. 24 Issue 3, p194-209. 16p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Smart Learning Environments; 12/11/2021, Vol. 8 Issue 1, p1-20, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Technology, Knowledge & Learning; Sep2020, Vol. 25 Issue 3, p443-463, 21p