Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Shuaibi, Ahmad"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ibrahim Al-Shuaibi, Ahmad Sai'd1 alsho3ibe@gmail.com, Subramaniam, Chandrakantan1 chandra@uum.edu.my, Mohd. Shamsudin, Faridahwati1,2 faridah@squ.edu.om
Publikováno v:
Journal of Marketing & Management. May2014, Vol. 5 Issue 1, p105-119. 15p. 3 Charts.
Publikováno v:
Volume: 6, Issue: 7 155-161
International Review of Management and Marketing
International Review of Management and Marketing
In this paper, we propose the role of brand-centered human resource management (HRM) in supporting the internal branding initiative toward the development of brand ambassadors in organizations. By brand ambassadors, we mean employees who are not nece
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=tubitakulakb::85a88014c4b3e5bcc46c244e674789dd
https://dergipark.org.tr/tr/pub/irmm/issue/32101/355636
https://dergipark.org.tr/tr/pub/irmm/issue/32101/355636