Zobrazeno 1 - 10
of 125
pro vyhledávání: '"Shu, P. L."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Conklin, J. W., Buchman, S., Aguero, V., Alfauwaz, A., Aljadaan, A., Almajed, M., Altwaijry, H., Al-Saud, T., Balakrishnan, K., Byer, R. L., Bower, K., Costello, B., Cutler, G. D., DeBra, D. B., Faied, D. M., Foster, C., Genova, A. L., Hanson, J., Hooper, K., Hultgren, E., Jaroux, B., Klavins, A., Lantz, B., Lipa, J. A., Palmer, A., Plante, B., Sanchez, H. S., Saraf, S., Schaechter, D., Sherrill, T., Shu, K. -L., Smith, E., Tenerelli, D., Vanbezooijen, R., Vasudevan, G., Williams, S. D., Worden, S. P., Zhou, J., Zoellner, A.
We describe a new space gravitational wave observatory design called LAGRANGE that maintains all important LISA science at about half the cost and with reduced technical risk. It consists of three drag-free spacecraft in the most stable geocentric fo
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1111.5264
Publikováno v:
PRA 79,022119 (2009)
The effect of feedback on a two-level dissipative system is studied in this paper. The results show that it is possible to control the phase in the open system even if its state can not be manipulated from an arbitrary initial one to an arbitrary fin
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/0812.4621
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.