Zobrazeno 1 - 10
of 70
pro vyhledávání: '"Shrewsbury, Duncan"'
Autor:
Shrewsbury, Duncan Hooper
Introduction: Dyslexia is the most common specific learning difficulty, affecting of about 6% of the population. In medicine, the numbers of learners disclosing a diagnosis of dyslexia is rising. Small-scale studies have begun to venture into the eff
Externí odkaz:
https://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.744048
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Moran, Monica, Shrewsbury, Duncan
Publikováno v:
Clinical Teacher; Dec2024, Vol. 21 Issue 6, p1-2, 2p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Ford, Elizabeth, Edelman, Natalie, Somers, Laura, Shrewsbury, Duncan, Lopez Levy, Marcela, van Marwijk, Harm, Curcin, Vasa, Porat, Talya
Additional file 1. Interview Topic Guide .
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::062522d435d360ade728c2d62b5e080e
Additional file 1.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::cb7bd1e67f5554e5f8a6149490017de8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shrewsbury, Duncan1 (AUTHOR) d.shrewsbury@bsms.ac.uk, Rosenthal, Joe1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Clinical Teacher. Oct2022 Supplement 3, Vol. 19, p1-2. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.