Zobrazeno 1 - 10
of 208
pro vyhledávání: '"Short messaging service"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Hazel Thomson, Nick Oliver, Ian F. Godsland, Ara Darzi, Weerachai Srivanichakorn, Azeem Majeed, Desmond G. Johnston, Arun Nanditha, Chamukuttan Snehalatha, Arun Raghavan, Priscilla Susairaj, Mary Simon, Krishnamoorthy Satheesh, Ambady Ramachandran, Stephen Sharp, Kate Westgate, Søren Brage, Nick Wareham
Publikováno v:
BMC Endocrine Disorders, Vol 18, Iss 1, Pp 1-9 (2018)
Abstract Background Type 2 diabetes is a serious clinical problem in both India and the UK. Adoption of a healthy lifestyle through dietary and physical activity modification can help prevent type 2 diabetes. However, implementing lifestyle modificat
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6258be7a67034a2787a0d338317aa8d0
Publikováno v:
British Food Journal, 2016, Vol. 118, Issue 9, pp. 2200-2217.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/BFJ-11-2015-0428
Autor:
Tian Xia, Xuemin Chen
Publikováno v:
Applied Sciences, Vol 10, Iss 14, p 5011 (2020)
Many machine learning methods have been applied for short messaging service (SMS) spam detection, including traditional methods such as naïve Bayes (NB), vector space model (VSM), and support vector machine (SVM), and novel methods such as long shor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cca32f48aa5946bb8dec5e364e88e323
Yes
Given the potential benefits such as time and location-based advertisements, the scope of interactivity and customisation through one-to-one target marketing, SMS-based (Short Messaging Service) advertisement, is now being considered as an i
Given the potential benefits such as time and location-based advertisements, the scope of interactivity and customisation through one-to-one target marketing, SMS-based (Short Messaging Service) advertisement, is now being considered as an i
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/18133
Publikováno v:
Campus-Wide Information Systems, 2013, Vol. 30, Issue 2, pp. 106-123.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/10650741311306291
Autor:
Looney, Kathryn
Higher Education Institutions (HEIs) need to stay abreast of advances in communication technologies to be student centric, but institutional adoption of Short Messaging Service (SMS) text varies widely and research on incorporation for advising is li
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.