Zobrazeno 1 - 10
of 3 401
pro vyhledávání: '"Shock experience"'
Autor:
Stein, Wiebke1 (AUTHOR) stein@wipol.uni-hannover.de, Weisser, Reinhard A2 (AUTHOR) reinhard.weisser@ntu.ac.uk
Publikováno v:
World Bank Economic Review. Nov2022, Vol. 36 Issue 4, p909-933. 25p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Agriculture, Vol 13, Iss 7, p 1406 (2023)
In the context of climate change, it is important to examine the correlation between farmers’ disaster shock experience and their entrepreneurial inclination, as well as its adaptive mechanisms for rural development. We define farmers’ entreprene
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f67c12e389084b76bdba7150fd173cdc
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Annales de cardiologie et d'angéiologie April 2021 70(2):63-67
Publikováno v:
Foods, Vol 12, Iss 12, p 2345 (2023)
Achieving the goal of zero hunger within the goal of sustainable development requires improving the resilience of food systems to various types of risk shocks; food systems have shown significant vulnerability to COVID-19 outbreaks and transmission.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/552adc599df545108bc72b7856440707
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Chang, Lynn Chih-Ning
Publikováno v:
ETC: A Review of General Semantics, 2011 Oct 01. 68(4), 403-405.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/42579143
Autor:
Yeong-Ju Ko, Soo-Yeon Kim
Publikováno v:
Healthcare, Vol 10, Iss 4, p 613 (2022)
Clinical practice is an irreplaceable educational field in nursing education. Nursing students prepare to become nurses by integrating theoretical and practical nursing practices during clinical practice. However, nursing students experience emotiona
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/7b086b0e9da545aea221c6d064d9d483