Zobrazeno 1 - 10
of 106
pro vyhledávání: '"Shiri, D."'
Autor:
Grigoras, K., Yurttagül, N., Kaikkonen, J. -P., Mannila, E. T., Eskelinen, P., Lozano, D. P., Li, H. -X., Rommel, M., Shiri, D., Tiencken, N., Simbierowicz, S., Ronzani, A., Hätinen, J., Datta, D., Vesterinen, V., Grönberg, L., Biznárová, J., Roudsari, A. Fadavi, Kosen, S., Osman, A., Prunnila, M., Hassel, J., Bylander, J., Govenius, J.
Publikováno v:
IEEE Transactions on Quantum Engineering, vol. 3, pp. 1-10, 2022, Art no. 5100310
We fabricate and characterize superconducting through-silicon vias and electrodes suitable for superconducting quantum processors. We measure internal quality factors of a million for test resonators excited at single-photon levels, on chips with sup
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/2201.10425
Autor:
Béjanin, J. H., McConkey, T. G., Rinehart, J. R., Earnest, C. T., McRae, C. R. H., Shiri, D., Bateman, J. D., Rohanizadegan, Y., Penava, B., Breul, P., Royak, S., Zapatka, M., Fowler, A. G., Mariantoni, M.
Publikováno v:
Phys. Rev. Applied 6, 044010 (2016)
Quantum computing architectures are on the verge of scalability, a key requirement for the implementation of a universal quantum computer. The next stage in this quest is the realization of quantum error correction codes, which will mitigate the impa
Externí odkaz:
http://arxiv.org/abs/1606.00063
Autor:
Vivek, Shiri D.1 (AUTHOR) svivek@emich.edu, Dalela, Vivek2 (AUTHOR), Ahmed, Muhammad Sohail3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory & Practice. Fall2022, Vol. 30 Issue 4, p476-493. 18p. 2 Diagrams, 3 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice, 2014 Oct 01. 22(4), 401-420.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/43966582
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice. 30:476-493
Scholars have widely studied engagement in consumer contexts, but research attention on engagement in interorganizational partnerships is lacking. The authors introduce the construct of partner eng...
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Marketing Theory and Practice, 2012 Apr 01. 20(2), 127-145.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.2753/MTP1069-6679200201