Zobrazeno 1 - 10
of 49
pro vyhledávání: '"Shimoni, Sarah"'
Publikováno v:
ISER: Issues in Special Education & Rehabilitation / סחי''ש: סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום, 2006 Jan 01. 21(1), 35-54.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/23453907
Autor:
Blondheim, David S., Beeri, Ronen, Feinberg, Micha S., Vaturi, Mordehay, Shimoni, Sarah, Fehske, Wolfgang, Sagie, Alik, Rosenmann, David, Lysyansky, Peter, Deutsch, Lisa, Leitman, Marina, Kuperstein, Rafael, Hay, Ilan, Gilon, Dan, Friedman, Zvi, Agmon, Yoram, Tsadok, Yossi, Liel-Cohen, Noah
Publikováno v:
In Journal of the American Society of Echocardiography 2010 23(3):258-264
Autor:
Goland, Sorel, Shimoni, Sarah, Livschitz, Shay, Loutaty, Gaby, Azulay, Orli, Levy, Rosa, Caspi, Avraham, Arditi, Alex
Publikováno v:
In Journal of Nuclear Cardiology 2004 11(3):305-311
Publikováno v:
In Journal of the American Society of Echocardiography December 2002 15(12):1432-1439
Autor:
Frangogiannis, Nikolaos G., Shimoni, Sarah, Chang, Su Min, Ren, Guofeng, Shan, Kesavan, Aggeli, Constandina, Reardon, Michael J., Letsou, George V., Espada, Rafael, Ramchandani, Mahesh, Entman, Mark L., Zoghbi, William A.
Publikováno v:
In The American Journal of Pathology 2002 160(4):1425-1433
Autor:
Yong, Yongqi, Wu, David, Fernandes, Valerian, Kopelen, Helen A, Shimoni, Sarah, Nagueh, Sherif F, Callahan, Janice D, Bruns, Denise E, Shaw, Leslee J, Quinones, Miguel A, Zoghbi, William A
Publikováno v:
In The American Journal of Cardiology 2002 89(6):711-718
Publikováno v:
Linguagem em (Dis)curso; v. 9, n. 1 (2009); p. 81-106
Esse artigo explora a contribuição de uma proposta multi-médodo para o estudo das interações em sala de aula. Os arcabouços teórico e metodológico de três métodos de construtivistas de orientação discursiva (i.e., Análise de Eventos de F
Publikováno v:
Linguagem em (Dis)curso, Volume: 9, Issue: 1, Pages: 106-81, Published: APR 2009
This article explores the contribution of a multiple-method design to the study of classroom interaction. The theoretical and methodological frameworks of three constructivist discourse-oriented methods (i.e., Institutional Speech Event Analysis, The
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______608::0e4e77e3adb56ffc118ab52d1e1eabbe
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1518-76322009000100005&lng=en&tlng=en
http://www.scielo.br/scielo.php?script=sci_arttext&pid=S1518-76322009000100005&lng=en&tlng=en
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.