Zobrazeno 1 - 10
of 89
pro vyhledávání: '"Shimomura, Tomoko"'
Autor:
Chinen, Yoshiaki, Tsukamoto, Taku, Maegawa-Matsui, Saori, Matsumura-Kimoto, Yayoi, Takimoto-Shimomura, Tomoko, Tanba, Kazuna, Mizuno, Yoshimi, Fujibayashi, Yuto, Kuwahara-Ota, Saeko, Shimura, Yuji, Kobayashi, Tsutomu, Horiike, Shigeo, Taniwaki, Masafumi, Kuroda, Junya
Publikováno v:
In Experimental Hematology April 2020 84:45-53
Autor:
Shimomura, Tomoko, Wakabayashi, Ichiro
Publikováno v:
In Canadian Journal of Diabetes December 2015 39(6):502-506
Autor:
Sakiyama, Emiko, Chinen, Yoshiaki, Tsukamoto, Taku, Takimoto-Shimomura, Tomoko, Kuwahara-Ota, Saeko, Matsumura-Kimoto, Yayoi, Shimura, Yuji, Kobayashi, Tsutomu, Horiike, Shigeo, Kuroda, Junya
Publikováno v:
Infection and Drug Resistance
Ruxolitinib is a selective JAK1/2 inhibitor that is widely used for the treatment of myeloproliferative neoplasms (MPNs), including myelofibrosis and polycythemia vera (PV). Despite its clinical efficacy for MPNs, ruxolitinib possesses immunosuppress
Autor:
Nagahama, Fumiyo, Shimomura, Tomoko
Publikováno v:
三重大学高等教育研究 = Mie University Journal of Studies on Higher Education. 26:13-18
Autor:
NAKANISHI, Yoshifumi, NAGAHAMA, Fumiyo, SHIMOMURA, Tomoko, MORIYAMA, Sayaka, OKUDA, Hisaharu, YOKOYA, Sachiyo, UMEMOTO, Takatoyo
Publikováno v:
三重大学教育学部研究紀要. 自然科学・人文科学・社会科学・教育科学・教育実践 = BULLETIN OF THE FACULTY OF EDUCATION MIE UNIVERSITY. Natural Science,Humanities,Social Science,Education,Educational Practice. 69:541-546
本研究では、協同学習中の学習行動、社会的動機づけ、社会的スキルの各尺度の得点変化について検討するとともに、協同学習中の学習行動に対して社会的動機づけと社会的スキルがど
Publikováno v:
Journal of Diabetes Research. 2/19/2017, p1-9. 9p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.