Zobrazeno 1 - 10
of 702
pro vyhledávání: '"Shimamura, H."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shimamura, H
Research findings indicate that executive function (EF), social-emotional skills, and pre-academic competence significantly promote children’s school readiness and later success. School readiness broadly refers to a combination of skills necessary
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1064::1861b2261d57b0596c5a09fddfa10f09
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:8ca08de3-9011-4795-81f1-7465ad2055a9
https://ora.ox.ac.uk/objects/uuid:8ca08de3-9011-4795-81f1-7465ad2055a9
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
In Journal of Volcanology and Geothermal Research 2003 124(3):153-171
Autor:
Raum, T *, Mjelde, R, Digranes, P, Shimamura, H, Shiobara, H, Kodaira, S, Haatvedt, G, Sørenes, N, Thorbjørnsen, T
Publikováno v:
In Tectonophysics 2002 355(1):99-126