Zobrazeno 1 - 10
of 39
pro vyhledávání: '"Shieh Hwai-Shuh"'
Autor:
Shieh Hwai-Shuh, Lin Szu-Yu
Publikováno v:
Journal of Economics and Management, Vol 44, Iss 1, Pp 344-375 (2022)
Aim/purpose – This study explores how the content feature and source of eWOM affect people’s intentions and further analyses the effectiveness of eWOM on people’s intention to watch movies.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/31cf87d747fa4fe3b1a078e01d745885
Autor:
Shieh Hwai-Shuh, Lai Wei-Hsun
Publikováno v:
Journal of Economics and Management, Iss 28, Pp 57-73 (2017)
Aim/purpose - The study aims to understand the contribution of the experiential events how to influence the brand loyalty while the consumer synchronized with brand under the brand resonance. Design/methodology/approach - The study combines Schmitt's
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/50771c3dc64a40b1b5fd73e3253a5fbe
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Shieh, Hwai-Shuh1 (AUTHOR) marc1125@gmail.com, Li, Yang2 (AUTHOR), Hu, Jin-Li3 (AUTHOR), Ang, Yong-Ze3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Cogent Economics & Finance. Jan-Dec2022, Vol. 10 Issue 1, p1-15. 15p.
Autor:
Shieh, Hwai-Shuh, Lu, Hsiu-Wei
Publikováno v:
International Journal of Technology, Policy and Management; 2024, Vol. 24 Issue: 2 p169-189, 21p
Autor:
Chang, Ming-Chung1 (AUTHOR), Shieh, Hwai-Shuh2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Carbon Management. Apr2021, Vol. 12 Issue 2, p167-181. 15p.
Publikováno v:
In International Journal of Hospitality Management 2010 29(1):99-107
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.